F
frittjoff
Guest
så jävla fult me ghetto!
ere bara ja som tycker att ghetto me stora t-shirtar å 4bi9 killin'it osv e så JÄVLA FULT!!!! ajuste bandana å att man har glajjorna under helmeten ! FFS
indeed!Lu-Crabber sa:den här tråden skall observeras, kan bli skitkul :D
Om man kommer från slummen (som jag och 50 cent) så blir man automatiskt ghetto-gangster.peri sa:vet det e ju de som e gejjen !! asså hajjar inte va som e de colla me de !?!?!
snälla förklara nu den som e sjukt ghetto å vet sånt där!
Hatade? Snarare ban.peri sa:btw de här e inte min riktiga freeride ^^
ja vet att ja kmr bli hatad på detta acc
håller inte med till fullo men jag tycker att det har blivit jävligt ut tjatat och gått till överdrift.frittjoff sa:ere bara ja som tycker att ghetto me stora t-shirtar å 4bi9 killin'it osv e så JÄVLA FULT!!!! ajuste bandana å att man har glajjorna under helmeten ! FFS
Du verkar ha det tufft killen... Okej om du hade varit trevlig och skrivit ett normalt funtat inlägg. Detta är ju bara skit...frittjoff sa:nån som e me mig !?!? ?
hahaha tokigt ägdVictors sa:E-post: alexander_perihotmail.comfrittjoff sa:å nej du säger äckel till mig kan alla bara inse i hjärtat att tom walisch suger å de e jon olsson som e bäst här å din mamma vet att du e allmänt cp!
busted![]()
dude varför göra en ny fr acc?frittjoff sa:btw de här e inte min riktiga freeride ^^
ja vet att ja kmr bli hatad på detta acc
har du sett nån som gått till skolan med xxxxxxxxxllllllll t-shirt ?frittjoff sa:men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"
ASKOOLT!frittjoff sa:men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"
hahahah xxxxxxxxxxxllllllll tshirts är sweet, men vemfan går med stavar till skolan?frittjoff sa:men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"
de skulle va aascooltfrittjoff sa:men asså tänk er gå till skolan med xxxxxxxxxxxllllllll t-shirt å 2 stavar å lossas att dom e 2 pistoler å ta på sig en cykelhjälm å sätt goggels under dom å ba " whattzzuuppppp my nighhhaaaaaa ja kan gör late 180 jao !!!!!"