Så skaffar du stickers! Första inlägget uppdateras

WeSC skickar gratis klibbor. Fick 15 st när jag mailade denna adress: info@wesc.com skriv på svenska, att du älskar wesc, och att du jätte gärna vill ha WeSC stickers. Dom fixar portot och klibborna kom efter 3 dagar till mig. :D

Senast ändrad:
Flerkz-J-K sa:
hej alla glada freeriders! har funderat ett tag vart man ska maila om man skulle vilja ha powerking klistermärken :O
Ska du inte ha några COOP klibbor också ...

Ser på transitions hemsida att de tar betalt för stickers,

"Skicka ett sms till 72500 med texten transition stickers + ditt namn och fullständiga adressuppgifter så skickar vi ett brev med en bunt stickers till dig omgående. Priset för beställningen är 30 kr + eventuella operatörskostnader."

Men jag skickade ett brev med ett brev i till dem för typ 1 år sen och då fick jag hem en bunt med stickers... Det är ju värt att testa..

Kanske denna adress?

Transition Magazine
Hantverkargatan 8
S-112 21 Stockholm

kollade runt lite på rockstars hemsida o hitta denna adress: info@fontanafood.se
vet inte om det rätt men det är värt ett försök :)

får error från oakley och volcom :(

Btw hittade Orage: orage@coalision.com

(vet inte om dom skickar nåt, men har skickat ett mail, så jag märker väl snart)

Senast ändrad:
hitta även denna adress till transition: info@transition.se jag vet att man måste betala men jag har skickat dit så får se vad dom säger ändå :)

Återigen uppdaterad.

Nytt: Salomon email, transition email/sms, gör egna/betyg/recensioner/klistermärken?-tråden under övrigt, ridestore under hemsida, wesc email
Uppdaterat: Freeride sms, maillista (alfabet/ej fungerande), blue tomato hemsida
med mer

versatile-division sa:
versatile-division sa:
KaptenL sa:
Kan du ta dig en titt på salomonstickers också?
Jupp, kollar upp de
Det verkar som om Salomon är typ hyperisolerade o lämnar inte ut några mailadresser alls. jag fick kolla i nåt copyright dokument och fick fram user_protection@salomonsports.com inge mer. säg om den funkar
mailade dom på info.sweden@amersports.com och fick svar nån dag senare att dom skulle lägga på posten

Jag fick 1 ark från burton med 15 stickers på och typ 10 andra burton, 13 analog stickers, ett 1-meters långt sweet märke, några från gravis, 8 st anon optics, 5 st nitro och 2 volcom när jag skickade frankerat brev osv, till Oneoff söder!! Sjukt värt!! Adressen finns på oneoff.se och glöm inte att smöra lite för dom. (Jag skrev ett fullt a4-papper och smörade ^^) :D

Senast ändrad:
chopper sa:
Jag fick 1 ark från burton med 15 stickers på och typ 10 andra burton, 13 analog stickers, ett 1-meters långt sweet märke, några från gravis, 8 st anon optics, 5 st nitro och 2 volcom när jag skickade frankerat brev osv, till Oneoff söder!! Sjukt värt!! Adressen finns på oneoff.se och glöm inte att smöra lite för dom. (Jag skrev ett fullt a4-papper och smörade ^^) :D
hur stort brev skickade du? :D

någon som vet om rockstar brukar ge stickers om man mailar åt dom? och hur länge tar det innan man får dem isåfall? tack för svar ;)

så där Jaa... nu har jag mailat alla i mail-spalten.. och skrivit några brev :P så får jag se om det blir någe stickers åt mig !:)

arthuRR sa:
någon som vet om rockstar brukar ge stickers om man mailar åt dom? och hur länge tar det innan man får dem isåfall? tack för svar ;)
Dom var ganska snåla men fick iallafall 4 ganska stora stickers idag men det är bättre inget eftersom det är gratis. Tog 4-5 dagar tror jag.

Senast ändrad:
Bara att man stället upp i en Big Air-tävling så får man med sig en påse med massa stickers hem! Haha

har inte fått av rockstar. men vet någon hur det är med salomon? skickar dom om man mejlar och frågar om stickers

jag undrar om nån skulle vilja köpa stickers har skit många bl.a olw , gb glass en redbull video , holdy vold typ ,rite.se monster , rockstar, wesc och många andra eller om någon säljer rockstar eller monster stickers för dom behöver jag mer av min mail är oscar.stark@du.nacka.se jag är nybörjare på det här med stickers typ:rolleyes:

GB25 sa:
emildysholm sa:
inte direkt så nödvändig tråd eftersom det finns en annan ?
Inte så direkt nödvändigt svar på tråden, då TS redan har svarat på en likadan fråga.
Inte så direkt nödvändigt att klaga på en sådan löjlig grej ett år efter att frågan ställdes.

emildysholm 2010-08-20 14:55
GB25 2011-09-25 14:31 ...

Senast ändrad:
Så, skickat iväg ett mail till alla som finns med!

Nu återstår det bara och se om det blir några klibbor :D

Edit

Har nu fått 3 brev från WESC,ROCKSTAR,VÖLKL

Och i dom breven fanns det bra mycket klibbor =D

Senast ändrad:
Du är grym :D
Finns som du säger flera trådar på detta men den här finns det ju verkligen allt med i, tack för infon!

Stickers äger

Är alla här fuckade hallå men får en dvd av redbull men,alla här skriver att man inte får något jag fick en grym dvd

Tillbaka
Topp