emilfreak Ny medlem 2007-05-02 Så va denna säsong slut... #1 Någon som har planer på att återvända?? eller kanske söka??
FF Aktiv medlem 2007-05-02 Så va denna säsong slut... #2 Kan ju säga att det äntligen är nederbörd i alperna igen... så säsongen är inte slut riktigt än..
L lekrot Guest 2007-05-02 Så va denna säsong slut... #5 såklart ja ska återvända å söka. Men vart ? jag hoppas att du menar madagaskar ?
D Dave Guest 2007-05-02 Så va denna säsong slut... #7 den som säsongar i sälen har totalt missat allt vad en säsong skulle kunna vara. Vidga vyerna.