Saalbach v.8

Finast

Ny medlem
Saalbach v.8
ska till saalbach v.8 i en vecka med familj och vänner, planerar att stanna kvar dock. Någon som kan tipsa om boende eller hur jag kan få tag på ett?

Saalbach v.8
har letat som fan efter bra hotell/lägenheter m.m men hittar inget som passar, lite därför jag vänder mig hit.

Saalbach v.8
Du har alltså letat igenom samtliga researrangörers sortiment och inte hittat något som passar?? isåfall kommer du nog få problem att hitta inkvartering..

Saalbach v.8
nej det har jag ju förstås inte ;P men med min budget så är jag väl aningen cheeeap och jag har bara hittat rätt dyra alternativ...

Saalbach v.8
Jag var i sallbach 2008 med 5 polare vi felbokade.......DU SKA INTE BO PÅ Hotell "shifflinger" ett riktigt skit hotell eller hus med skitrum....får ett glas jucie typ 2cl till frukost och torrt bröd får inte ha kompisar å¨rummet mm.....och absolut inte sprit eller öl... läs tidigare länk.

utan här ska du bo på detta hotell "HOTELL RIPPER" med riktigt god frukost och dricka massor av juice och de är halvsvenskar = (bra kommunikation)100% service och 100 % trevlighet......så otroligt bra och fin service....Tur vi fick byta andra dagen tack vare Christine på alpresor :) Här bodde alla från farmor och farfar till barnfamiljer och partyfolk men ínga störde varandra....Tips jätte mysig bara nere att klämma nån öl innan man går upp på rummet och inväntar middag...

Tidigare länk/forumtråd https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47047

Tomas Uppsala

Saalbach v.8
Jens8703 sa:
Du har alltså letat igenom samtliga researrangörers sortiment och inte hittat något som passar?? isåfall kommer du nog få problem att hitta inkvartering..
varför skulle man boka genom en researrangör om man bara ska boka boende? låter som en högst oekonomisk lösning.

finns det inga vandrarhem eller skidåkarhotell du kan bo i? om du kommer på nån bra lösning får du gärna meddela mig, funderar på en sväng ner till saalbach senare i vinter.

Saalbach v.8
Lee-nus sa:
Jens8703 sa:
varför skulle man boka genom en researrangör om man bara ska boka boende? låter som en högst oekonomisk lösning.

finns det inga vandrarhem eller skidåkarhotell du kan bo i? om du kommer på nån bra lösning får du gärna meddela mig, funderar på en sväng ner till saalbach senare i vinter.
Som du ser lite högre upp så har jag skrivit att han har ändrat hela tråden och sin fråga. Pga det så verkar mitt svar jätte korkat..

Tillbaka
Topp