Ja det e ju i mitten pa april alltsa, jag drog hem den 11:e april forra aret da var det fortfarande bra med sno, det brukar komma en mega dump i borjan pa april, vi akte puder nastan alla dom 11 dagarna i april vi var kvar, men de sista dagarna var det inget vidare.. manga barer och grejer har ju stangt nar du kommer ner sa det e ju lite trakigt forstas, varstamning rader i byn.