Saalbach v15 2009

Saalbach v15 2009
Ja det e ju i mitten pa april alltsa, jag drog hem den 11:e april forra aret da var det fortfarande bra med sno, det brukar komma en mega dump i borjan pa april, vi akte puder nastan alla dom 11 dagarna i april vi var kvar, men de sista dagarna var det inget vidare.. manga barer och grejer har ju stangt nar du kommer ner sa det e ju lite trakigt forstas, varstamning rader i byn.
 
Saalbach v15 2009
Jens8703!!E de Jens om jobbade för nortlander i saalbach förra året??Carro här som jobbade med Ullis o Bella!!Ska du göra en säsong till i saalbach?E de många som ska det?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp