Saalbach!

freeride_nu

Aktiv medlem
Saalbach!
Nån som har bra koll på Saalbach? Sak dit till vintern, är tacksam för info om stället! Framför allt var man hittar den bästa åkningen!

Vi hörs!

Saalbach!
Jag kan säga att jag har koll på Saalbach.
Skriv ett mail så berättar jag mer, kom gärna med lite konkreta frågor så jag vet vad du är ute efter.
Har bummat där nere 1992(2mån) 1993(1mån) så jag har skaplig koll.

MVH Mats

Saalbach!
Hej hej!
Har stenkoll på Saalbach.
Säsongade där 2002 så allt för mycket lär ju inte ha hunnit ändras sen dess...
Skriv gärna och berätta vad du vill veta så kan jag svara!

// Lea

Saalbach!
Tja!
JObbade och bodde i Saalbach i vintras. Har rätt bra koll på var du ska vända dej med frågor ang. bostad jobb osv. Självklart vetr jag också var du ska åka!!

// Mackann

Saalbach!
Kan knappt annat än undra, om man gör en säsong (och inte råkar ha gjort 10 andra innan) varför får man då för sig att välja Saalbach av alla ställen ? känns inte det lite litet ?

Saalbach!
... av vad jag har hört så är det väl relativt billigt i Saalbach? Och det verkar som om man kan få ganska schyssta jobb med bra betalt om man vill... och sådant tycker inte jag är så illa... fast huvudsaken är ju att det kommer SNÖ!!! då kan alla orter bli bra... tycker det är roligt när folk åker till lite mindre "hypade" ställen, för det känns som om det skulle vara mer gemytligt där... och gurkorna kostar inte 40spänn heller, och det, det är väldigt bra!

Tillbaka
Topp