Saas fee

hang_looze

Ny medlem
Saas fee
Hej..

Vi är några som tänkte åka ner till Saas fee i slutet av oktober 1 månad. Är det någon som vet vart man kan få tag i boende ?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp