Säfsen: Marknadsföring vs Verklighet (Digital magi)

Har haft nybörjare på bräda som efter två dagar bemästrat fallande lövet och börjat få känsla för skärande sväng, ska jag ändå stanna i grön backe bara för att det står på ett papper att vi börjat där?
Läs kursplanen igen eller kolla vad jag strykit under.
Har jag kollat fel grupp eller väljer du vad du vill läsa?

Bilagor

• IMG_6106.webp
    IMG_6106.webp
    135.1 KB · Besök: 38
  • IMG_6105.webp
    IMG_6105.webp
    129.6 KB · Besök: 44
Inte heller nån jätte svart backe den där specialen....

Bilagor

• Screenshot_20260328_172446_Chrome.webp
    Screenshot_20260328_172446_Chrome.webp
    61.5 KB · Besök: 35
" Ni skrev att barnen bara kommer hänga vid rullbandet. Och nu kan de åka röda backar. Hur fan tänker ni? Hur kan ni lära ut mer än vad ni skriver i kursbeskrivningen...."

Jag trodde detta var en troll-tråd eller möjligtvis att Ibulat var ett ungt PR-geni som jobbar åt Säfsen.

Men nu ser jag ett en viss Bulat Aytuganov skrivit en recension om Säfsen som är.... vi kan i alla fall avfärda att han jobbar med PR för Säfsen (måste vara samma person)

Jag trodde detta var en troll-tråd eller möjligtvis att Ibulat var ett ungt PR-geni som jobbar åt Säfsen.

Men nu ser jag ett en viss Bulat Aytuganov skrivit en recension om Säfsen som är.... vi kan i alla fall avfärda att han jobbar med PR för Säfsen (måste vara samma person)
”Enligt kursbeskrivningen för grupp "Svängare" ska fokus ligga på trygghet i blå backar. Trots detta tog instruktören barnen till branta röda och svarta nedfarter som de inte alls var mogna för.”

Kanske hamnade de i fel grupp - ”Störtloppare”? :unsure:

Hela grejen med en skidskola är att man utmanar barnen från en tidigare nivå till en ny. Han borde snarare vara tacksam med tanke på det arbete det innebär att få ner en grupp i en svårare backe.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp