Saga Jacka L & XL?

Saga Jacka L & XL?
Raaz sa:
Någon som är runt 185 och har en xl jacka på bild? har väntat på en DC jacka att komma in i 6 veckor nu men har varit sjukt försenat och pallar inte vänta mer. Men hade varit nirre om nån haft bild så jag kan slänga iväg en beställning!
Kolla i den här tråden http://www.newschoolers.com/ns/forums/readthread/thread_id/546658/page/1/ efter någon som är 6'1" (6 fot 1 tum) lång. Finns hur mycket bilder som helst.
Sen är det ju så att det mesta XL är slutsålt, så snabba på :P

Saga Jacka L & XL?
Hur lång tid tar det för dom att skicka det efter man beställt då? Beställde i torsdags men har inte fått något mail att dom skickat jackan. En XL för övrigt och inte någon som det var försening på.

Saga Jacka L & XL?
Raaz sa:
Hur lång tid tar det för dom att skicka det efter man beställt då? Beställde i torsdags men har inte fått något mail att dom skickat jackan. En XL för övrigt och inte någon som det var försening på.
jag beställde min jacka 30 november. Har fortfarande inte hört nått...

så förvänta dig inte en snabb leverans :(

Saga Jacka L & XL?
Raaz sa:
haha chilla, jag beställde min jacka 4 november och har fortfarande inte fått bekräftat att dom skickat den... har mailat dom rätt många gånger och dom har inte svarat en enda. Tycker dom sköter det här med förseningen väldigt dåligt, i stort sett ingen info alls :S

Saga Jacka L & XL?
Kinkan sa:
Raaz sa:
haha chilla, jag beställde min jacka 4 november och har fortfarande inte fått bekräftat att dom skickat den... har mailat dom rätt många gånger och dom har inte svarat en enda. Tycker dom sköter det här med förseningen väldigt dåligt, i stort sett ingen info alls :S
ae vad drygt. behöver den inom tre veckor typ, lär inte bli så rå. ah har hört att det är riktigt dålig info, läste lite på sidan att det strulat som fan. Men lite service borde man kunna begära

Saga Jacka L & XL?
Raaz sa:
Kinkan sa:
Raaz sa:
ae vad drygt. behöver den inom tre veckor typ, lär inte bli så rå. ah har hört att det är riktigt dålig info, läste lite på sidan att det strulat som fan. Men lite service borde man kunna begära
ja verkligen, dom har liksom inte mailat dom som beställt angående förseningen, bara lagt upp 2 korta updates på deras hemsida som inte ger så mkt info. kommer nog aldrig mer beställa nånting ifrån saga

Saga Jacka L & XL?
mm, det är inte bra gjort av dem med frakten. hade planerat ha min innan jul elr iaf nyår men får väll lösa det på något annat sätt. längtar tills den kommer iallafall...

Saga Jacka L & XL?
När det väl skickas tar frakten bara en vecka i princip (om det inte fastnar i tullen) så jag förväntar mig att jag har mina kläder på torsdag eller fredag :)

Det har ju kommit en update nu och den va väl hyffsad, annars finns det bra updates på sagas fanpage @ facebook som andra användare har skrivit, men så ska det ju inte behöva vara...

Dock skickar dom ju allt som dom har på lager typ direkt så tycker inte det borde vara svårt att få sakerna hyffsat snabbt

Saga Jacka L & XL?
linder sa:
När det väl skickas tar frakten bara en vecka i princip (om det inte fastnar i tullen) så jag förväntar mig att jag har mina kläder på torsdag eller fredag :)

Det har ju kommit en update nu och den va väl hyffsad, annars finns det bra updates på sagas fanpage @ facebook som andra användare har skrivit, men så ska det ju inte behöva vara...

Dock skickar dom ju allt som dom har på lager typ direkt så tycker inte det borde vara svårt att få sakerna hyffsat snabbt
har lite knivigt läge. När jag beställde min jacka fanns den och den har fortfarande inte skickats ( vad jag vet). Nu står det att den är slut såld?

Saga Jacka L & XL?
Nån som vet hur det funkar med uthämtningen av grejerna, brukar vara lite olika när man beställer från usa.
Jag har beställt kläderna till malung där jag går i skolan men kommer åka hem nu över jul, känns ju drygt om det hinner komma och skickas tillbaka under den tiden

Saga Jacka L & XL?
bjorklind sa:
linder sa:

har lite knivigt läge. När jag beställde min jacka fanns den och den har fortfarande inte skickats ( vad jag vet). Nu står det att den är slut såld?
Likadant för mig, fanns när jag beställde men nu står det "This product is temporarily unavailable" istället för sold out. hmmmmm

edit; såg att det stod " All items marked "temporarily unavailable" are sold out and cannot be ordered at this time. "

Senast ändrad:
Saga Jacka L & XL?
Kinkan sa:
Nån som vet hur det funkar med uthämtningen av grejerna, brukar vara lite olika när man beställer från usa.
Jag har beställt kläderna till malung där jag går i skolan men kommer åka hem nu över jul, känns ju drygt om det hinner komma och skickas tillbaka under den tiden
Dom kör ut grejorna till den address du valt, finns du inte där så slänger dom in den på närmaste postställe och skickar en lapp till dig

Saga Jacka L & XL?
okej nu börjar jag bli jävligt lack när jag får det här mailet av saga:

Hi, The only order I can find under your name was never completed from your side. There for it is out of our hands.
Thanks.
Saga

dom har iaf dragit pengarna från mitt konto, så hur fan kan det vara "out of their hands" ...
har kontoutdraget och allt, vad ska man göra? :/

Saga Jacka L & XL?
Kinkan sa:

Hi, The only order I can find under your name was never completed from your side. There for it is out of our hands.
Thanks.
Saga

dom har iaf dragit pengarna från mitt konto, så hur fan kan det vara "out of their hands" ...
jaa du kan väl börja med att nämna det åt dem.

Saga Jacka L & XL?
Martiiin sa:
Kinkan sa:

Thanks.
Saga

Ja för det har jag ju inte gjort?, dom är ju typ segast i världen på att svara, oftast så får man inte något svar alls...

Saga Jacka L & XL?
Kinkan sa:
Martiiin sa:
Kinkan sa:

Thanks.
Saga

Ja för det har jag ju inte gjort?, dom är ju typ segast i världen på att svara, oftast så får man inte något svar alls...
tycker ändå det är coolt att du fått svar iaf. Svar på sina mejl från Saga verkar vara en raritet...

Saga Jacka L & XL?
bjorklind sa:
Kinkan sa:
Martiiin sa:
tycker ändå det är coolt att du fått svar iaf. Svar på sina mejl från Saga verkar vara en raritet...
true, blev fett chockad när jag såg att dom svarat. sen innehållet var väl inte så nice men ändå

Saga Jacka L & XL?
Kinkan sa:
bjorklind sa:
Kinkan sa:
true, blev fett chockad när jag såg att dom svarat. sen innehållet var väl inte så nice men ändå
vilken jacka/storlek?

Saga Jacka L & XL?
Jag beställde i September och fick min bekräftelse i lördagsnatt. Dock verkar det inte ha gått iväg ännu. "Electronic blabla bla received"..

När jag beställde en tröja i november så tog det 5 arbetsdagar att få den (beställde måndagkväll, fick den måndag veckan efter).

Saga Jacka L & XL?
SNDVLL sa:
Jag beställde i September och fick min bekräftelse i lördagsnatt. Dock verkar det inte ha gått iväg ännu. "Electronic blabla bla received"..

När jag beställde en tröja i november så tog det 5 arbetsdagar att få den (beställde måndagkväll, fick den måndag veckan efter).
ok, får väll min till sommaren om jag har flyt :)

Saga Jacka L & XL?
ännu ett mail från saga, är lite gladare nu :D

"Ok sorry about the confusion. I found your order. It will be shipping out tomorrow for you.

Saga"

Saga Jacka L & XL?
Tror inte det är tjatmailen som har fått det att funka, utan mest att dom fått sina leveranser så dom faktiskt kan börja skicka ordrar =)

Min order lämnade usa i söndags kl 8 så borde ha det på torsdag :D

kSelbekk sa:
linder sa:
kSelbekk sa:
men hur lång tid tar det då? Om jag beställer i veckan kommer det typ om 1 månad eller?
haha nej, finns allt inne så tar det cirka 2 veckor
aha okej. Men hade tänkt köpa ett ställ nu efter jul och vill ha det ganska snart iaf så e det värt att vänta på det?
Det är ju upp till dig om du tycker det är värt att vänta ;)

Saga Jacka L & XL?
någon som har koll på hur lång tid de tar att få hem en jacka från att dom skickat?
fick mail den 10 dec att dom skickat men fortf inte fått den

Saga Jacka L & XL?
mitt paket skickades 17 o fick det igår så skickades ditt den 12e så har någon fuckat till det på vägen... bara maila dom och vänta på svar =(

Saga Jacka L & XL?
kanske ska lägga till att jag fått min jacka nu! Otroligt nöjd, dock fick jag inte med stickers som jag beställde också men orkar inte bry mej just nu :) fick betala 275 i tull!

Tillbaka
Topp