SAGA stället..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

deblanche

Ny medlem
SAGA stället..
tjenare alla freeride folk..

tänkte fråga lite om SAGA ställen som finns på http://www.sagaouterwear.com..
är det någon som vet vad dom riktiga färgerna är igentligen???
för det skilljer sig ganska mycket mellan den mossgröna färgen som man ser på bilden mot den mossgröna stället den ena killen har på sig. så jag vet inte vilken utav färgerna som det är, samma sak gäller det turkosa..

är det någon som har någon polare som kanske har det hära stället så får ni görna skicka en bild eller länk på hur den ser ut i "värkligheten" och inte bilder som kanske är lite photoshopade.

någon som vet vad frakten går på? och vad man måste betala i tull??

Tack så länge // yeeh.

SAGA stället..
Någon som kanske kan slänga upp en bild på sitt saga ställ så att man kanske kan få se lite bättre propotioner på klädseln när den sitter på folk och i vanligt ljus. det skulle jag vara grymt tacksam för. jag är nu lite osäker på färger det är därför jag frågar. för jag vill veta lite mera exakt hur dom är innan jag köper det.
(:

SAGA stället..
men är det någon som har några bilder att skicka?
jag vet att man ser dom i sång normalt ljus som jag påpekade men i alla fall.. eftersom att det skulljer sig så mycket mellan natur och inne vilderna så vet jag inte riktigt vilken nyans dom har, det skulle sitta fint med lite bilder.....

SAGA stället..
men ffs det finns ju bilderpå hemsidan!

Men det är en kille i någon update på Newschoolers som har en hela saga outfit. btw han har den turkosa

SAGA stället..
Jag läste nånstans att dom är slutsålda men jag vet ej om de är sant...
Om jag var du skulle jag ta det gröna i båda byxor och jacka i största storleken

SAGA stället..
de blåa va ju fett snyggt, men de e en på fr här som har det limiterade sttllet i blått lr nåt. så sjukt snygg.

SAGA stället..
Den gröna var klart skönast. Ja har tänkt att köpa något liknande fast bara som braller o då ska dom vara orangea

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp