Saker som irriterar mig i backen

PNyberg sa:
Irriterar mig ngt fruktansvärt är folk som skråar in under klippor, och därmed sabbar allt vad en ok landning heter, för att få 2-3 fler pudersvängar. STOOOP TRAVERSING!!!!

Peas!
Jag trodde du gillade fasta landningar?

Det stör mig att Per fortfarande inte har bytt namn till GNyberg ;)

Och traverserande byfånar...

Den här tråden är ju fullkomligt genialisk :D Har trot eller ej plöjt igenom hela tråden och konstaterat att nästan 95% på det här forumet har noll självdistans och ingen som helst förståelse för IRONI hahaahha

Stort tack till icemann för denna underhållande tråd :D

timm sa:
Av: silvertejpen90 | 2010-03-18 17:21 Citera

icemann skrev:

Gurra2525 skrev:
hahah! \"*Tomtar som inte kan hålla ordentligt avstånd i liftkön utan måste stå ovanpå mina skidor och repa lacken. \"
Det är bara deras skidor som pajar. + att lacken försvinner inte alls.
Och jag, jibbers sitter ner för att få fart inför hoppet.

Vill du öka farten tänk äggställning och inget annat. Att sitta ned bak på skidorna ser inte bara jävligt lamt ut, det är dessutom långsamt och ostabilt. Titta på störtloppsåkarna, ingen sitter ned bak på skidorna, bara idioter som gör det. Stör mig sjukt mkt på såna tomtar, ser så jävla handikappat ut.

Hahaha, klart som fan att det går fortare att \"sitta\" ned bak på skidorna, mindre luftmotstånd sörru. Och varför inte störtloppsåkare använder sig av denna fantastiska teknik är att det kan bli vissa svårigheter att svänga. För att få extra fart i hopp och transportsträckor funkar det fin fint...

Om man ska minska luftmotståndet värkar de ju grönjävla smart och ha på sig tröjor som är 14 storlekar för stor
Hur fränt är det med fartdräkt då?

ja hatar pappor som låtar ungarna gå uppför kickarna så de blir feta ''jack'' i kicken.. å när man säger till dem så e de danskar som inte fattar ngt -.-

Tillbaka
Topp