Sälen 13/14

• Trådstartare Trådstartare Jk
  • Start datum Start datum
Sälen 13/14
Riktigt nervös jag också, men ska samtidigt bli kul :D
Någon som har koll på packlistans "kängor eller stövlar", hur bra borde dem vara? eller hur blött/kallt är det i sälen i september?

Sälen 13/14
Tjena! Ska upp nu 19-20 för intervju. Bor i Örebro och klurar just nu på hur man ska ta sig upp. Det råkar inte vara någon som åker från Örebro eller närheten? :D

Sälen 13/14
Ffilip sa:
Vad för aktiviteter tror ni det är?
Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).
Sen är det väl lite annat så dem får en helhet av hur man fungerar i grupp och samarbete och så :)
Undrar dock vad "Gruppaudition" är. Blir spännande att se :D

Sälen 13/14
Rubbebubbe sa:
Ffilip sa:
Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).
Sen är det väl lite annat så dem får en helhet av hur man fungerar i grupp och samarbete och så :)
Det jag kan tänka mig är att en gruppaudition är en intervju i grupp :)

Sälen 13/14
Natglie sa:
Rubbebubbe sa:
Ffilip sa:
Tänkte lite så också, men återstår att se vad det verkligen är! haha :)

Sälen 13/14
Rubbebubbe sa:
Natglie sa:
Rubbebubbe sa:
Bad låter inte jätteroligt...men får hoppas på det bästa, i övrigt ser jag fram emot hela skiten :) tror ni det blir fest på torsdag?;)

Sälen 13/14
Ffilip sa:
Rubbebubbe sa:
Natglie sa:
Bad låter inte jätteroligt...men får hoppas på det bästa, i övrigt ser jag fram emot hela skiten :) tror ni det blir fest på torsdag?;)
Ser också fram emot det hela, och inte heller super sugen på bad haha, men det KOMMER bli bra hur som helst! :D
Det stod väl i deras information att det skulle vara en stor alkoholbuffé på torsdag? ;) haha, nej tror inte det blir fest då :P

Sälen 13/14
antoned sa:
Natglie sa:
antoned sa:
ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blir :) som liftvärd
Kul, ska också upp den 21, som Liftvärd i lindvallen. Vart ifrån åker du? :)
härligt! ja nu bo jag i familje-hus utanför mora så det är inte så långt! men kommer ursprungligen från Åkersstyckebruk (tyvärr) haha! vart åker du ifrån? :)
Haha, jaha, vad skönt för dig :) jag åker ifrån Enköping ;)

Sälen 13/14
Rubbebubbe sa:
Ffilip sa:
Rubbebubbe sa:
Ser också fram emot det hela, och inte heller super sugen på bad haha, men det KOMMER bli bra hur som helst! :D
Det stod väl i deras information att det skulle vara en stor alkoholbuffé på torsdag? ;) haha, nej tror inte det blir fest då :P
Synd haha ;)

Sälen 13/14
Hoppar in i tråden :)
Jag ska upp 21-22 och är från Jönköping. Tar bil upp, så är det någon från trakterna som ska upp så hör av er om ni vill samåka! :)
Även jag lite nervös!

Sälen 13/14
Sälen 13/14
Rubbebubbe sa:
Ffilip sa:
Intervju i grupp, brukar vara rätt avslappnat, får berätta lite om sig själv svara på några enkla frågor. Kan dock vara nervöst att prata inför alla i gruppen.
Förresten, stiger på bussen i Trollhättan (torsdag) någon mer än jag som ska göra det?

Sälen 13/14
Då hoppar även jag in i tråden:D
Ska ta mig till Sälen från Skåne med tåg/buss tar tåget onsdag kväll och inväntar den tidiga bussen ifrån Göteborg till Sälen på torsdag(Y) fler som tar sig från Skåne redan på onsdag?:P

Sälen 13/14
wonsboard sa:
LillEkenV sa:
wonsboard sa:
När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ? :)
Receptionen :) Jag glömde dock säga vilken hållplats jag skulle på, men vet inte om det spelar någon roll.
Tack! :) Men när jag ringer är det ingen som svarar. Upptagna med annat och telefontiden är snart slut :s
Nu ska jag ju ta mig dit på egen hand, men dem tog ju ens nummer och skulle det vara så att dem måste veta vart du hoppar på så ringer dem garanterat upp dig igen :)

Sälen 13/14
LillEkenV sa:
wonsboard sa:
När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ? :)
Receptionen :) Jag glömde dock säga vilken hållplats jag skulle på, men vet inte om det spelar någon roll.
De svarade nu :D Vet inte om det spelar någon roll med hållplatsen men nu var det så att de frågade mig var jag skulle på. Men som Rubbebubbe sa så lär de ringa upp om det behövs vetas :)

Sälen 13/14
Åker upp på lördagen med bussen ifrån stockholm.
Intervjun är för liftvärd i Tandådalen/Hundfjället.
Riktigt jäkla taggad!!

Tillbaka
Topp