amandabrorsson
Ny medlem
Sälen 13/14
Jo det är klart! Tror det blir en rolig grej om inte annat. Cirka 70% av de som blir kallade till rekryteringen blir anställda 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha, vad roligt, jag ska upp som Liftvärdmajah sa:Ska upp på intervjuhelgen 21-22 för Reception i Lindvallen![]()
Jag ska från Västerås, måste bestämma mig imorgon för om det blir bil eller buss. Dudå?Natglie sa:Aha, vad roligt, jag ska upp som Liftvärdvart ifrån åker du?
Aha okey, jag åker buss då jag inte har körkort än och jag åker från Enköpingmajah sa:Jag ska från Västerås, måste bestämma mig imorgon för om det blir bil eller buss. Dudå?Natglie sa:Aha, vad roligt, jag ska upp som Liftvärdvart ifrån åker du?
![]()
Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).Ffilip sa:Vad för aktiviteter tror ni det är?
Det jag kan tänka mig är att en gruppaudition är en intervju i gruppRubbebubbe sa:Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).Ffilip sa:Vad för aktiviteter tror ni det är?
Sen är det väl lite annat så dem får en helhet av hur man fungerar i grupp och samarbete och så
Undrar dock vad "Gruppaudition" är. Blir spännande att se :D
Tänkte lite så också, men återstår att se vad det verkligen är! hahaNatglie sa:Det jag kan tänka mig är att en gruppaudition är en intervju i gruppRubbebubbe sa:Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).Ffilip sa:Vad för aktiviteter tror ni det är?
Sen är det väl lite annat så dem får en helhet av hur man fungerar i grupp och samarbete och så
Undrar dock vad "Gruppaudition" är. Blir spännande att se :D![]()
Vilket område sökte du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
det blir i lindvallen!Rubbebubbe sa:Vilket område sökte du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
![]()
Bad låter inte jätteroligt...men får hoppas på det bästa, i övrigt ser jag fram emot hela skitenRubbebubbe sa:Tänkte lite så också, men återstår att se vad det verkligen är! hahaNatglie sa:Det jag kan tänka mig är att en gruppaudition är en intervju i gruppRubbebubbe sa:Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).
Undrar dock vad "Gruppaudition" är. Blir spännande att se :D![]()
![]()
Okej! Hundfjäll/Tandå för min delantoned sa:det blir i lindvallen!Rubbebubbe sa:Vilket område sökte du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
![]()
![]()
Kul, ska också upp den 21, som Liftvärd i lindvallen. Vart ifrån åker du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
Ser också fram emot det hela, och inte heller super sugen på bad haha, men det KOMMER bli bra hur som helst! :DFfilip sa:Bad låter inte jätteroligt...men får hoppas på det bästa, i övrigt ser jag fram emot hela skitenRubbebubbe sa:Tänkte lite så också, men återstår att se vad det verkligen är! hahaNatglie sa:Det jag kan tänka mig är att en gruppaudition är en intervju i grupp![]()
![]()
tror ni det blir fest på torsdag?
![]()
härligt! ja nu bo jag i familje-hus utanför mora så det är inte så långt! men kommer ursprungligen från Åkersstyckebruk (tyvärr) haha! vart åker du ifrån?Natglie sa:Kul, ska också upp den 21, som Liftvärd i lindvallen. Vart ifrån åker du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
![]()
Haha, jaha, vad skönt för digantoned sa:härligt! ja nu bo jag i familje-hus utanför mora så det är inte så långt! men kommer ursprungligen från Åkersstyckebruk (tyvärr) haha! vart åker du ifrån?Natglie sa:Kul, ska också upp den 21, som Liftvärd i lindvallen. Vart ifrån åker du?antoned sa:ska upp 21-22, första säsongen! så får se hur det blirsom liftvärd
![]()
![]()
Synd hahaRubbebubbe sa:Ser också fram emot det hela, och inte heller super sugen på bad haha, men det KOMMER bli bra hur som helst! :DFfilip sa:Bad låter inte jätteroligt...men får hoppas på det bästa, i övrigt ser jag fram emot hela skitenRubbebubbe sa:Tänkte lite så också, men återstår att se vad det verkligen är! haha![]()
tror ni det blir fest på torsdag?
![]()
Det stod väl i deras information att det skulle vara en stor alkoholbuffé på torsdag?haha, nej tror inte det blir fest då :P
jaså!Natglie sa:Haha, jaha, vad skönt för digantoned sa:härligt! ja nu bo jag i familje-hus utanför mora så det är inte så långt! men kommer ursprungligen från Åkersstyckebruk (tyvärr) haha! vart åker du ifrån?Natglie sa:Kul, ska också upp den 21, som Liftvärd i lindvallen. Vart ifrån åker du?![]()
![]()
jag åker ifrån Enköping
![]()
Det gör vi garanteratantoned sa:jaså!Natglie sa:Haha, jaha, vad skönt för digantoned sa:härligt! ja nu bo jag i familje-hus utanför mora så det är inte så långt! men kommer ursprungligen från Åkersstyckebruk (tyvärr) haha! vart åker du ifrån?![]()
jag åker ifrån Enköping
![]()
men vi ses ju där!
![]()
Intervju i grupp, brukar vara rätt avslappnat, får berätta lite om sig själv svara på några enkla frågor. Kan dock vara nervöst att prata inför alla i gruppen.Rubbebubbe sa:Det står ju att man ska ta med badkläder, så kan tänka mig att det blir bad (troligen på experium).Ffilip sa:Vad för aktiviteter tror ni det är?
Undrar dock vad "Gruppaudition" är. Blir spännande att se :D
Kul med fler från Enköpingemiliam sa:Dyker också in i denna tråd!
Jag ska upp på rekryteringshelg 21-22 och åker antagligen bil från Enköping!![]()
Receptionenwonsboard sa:När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ?![]()
Nej spelar nog ingen roll, och i annat fall kommer dem ringa tillbaka till digLillEkenV sa:Receptionenwonsboard sa:När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ?![]()
Jag glömde dock säga vilken hållplats jag skulle på, men vet inte om det spelar någon roll.
Tack!LillEkenV sa:Receptionenwonsboard sa:När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ?![]()
Jag glömde dock säga vilken hållplats jag skulle på, men vet inte om det spelar någon roll.
Nu ska jag ju ta mig dit på egen hand, men dem tog ju ens nummer och skulle det vara så att dem måste veta vart du hoppar på så ringer dem garanterat upp dig igenwonsboard sa:Tack!LillEkenV sa:Receptionenwonsboard sa:När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ?![]()
Men när jag ringer är det ingen som svarar. Upptagna med annat och telefontiden är snart slut :s
De svarade nu :D Vet inte om det spelar någon roll med hållplatsen men nu var det så att de frågade mig var jag skulle på. Men som Rubbebubbe sa så lär de ringa upp om det behövs vetasLillEkenV sa:Receptionenwonsboard sa:När man ska ringa och meddela hur man tar sig dit, är det till receptionen eller bokningen man ska ringa till ?![]()
Va trevligt, jag ska också åka buss från Enköping på torsdag. Skulle egentligen upp lördag, men dom ringde och frågade om jag ville byta dagJk sa:Buss från Enköping på torsdag får det bli för mig![]()