Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag ska jobba för IDPsemamoonwalker sa:Hej!! :D
Vet att det är mest Skistar-snack här, men undrar ifall det är någon som ska jobba för IDP eller har jobbat där tidigare?! Har fått jobb genom dem!
det är Toka inne på experium i Lindvallen som gäller då, eller som sagt det mindre gymmet nere i Sälen by. Något gym i Tandådalen finns intelrosen sa:Någon som vet om det finns något okej gym i tandådalen/hundfjället? :D
Har för mig att några ligger vid gubbmyren för förstasäsongare.majah sa:Någon som vet något om vilka personalboende som Skistar har i Lindvallen, var de ligger, hur många som bor i varje boende osv? Ska ju snart få reda på boende och jag är så himla nyfiken haha!
Vad kul! :Dlrosen sa:Jaaa, Rubbebubbe, jag är nog din blivande kollega eftersom jag också ska va liftvärd i Tandådalen! Tror vi var på samma intervju med :D skoj!
Absolut! lär bli ett par gånger!kaian sa:http://hogis.se/noeje/weekend-where-s-the-party/
Någon som tänkte besöka ? =)
Shit vad kul! Minns att det satt en riktig sköning i röd tröja mittemot mig! Det var du alltså :Dlrosen sa:Rubbebubbe, tror vi va på samma gruppintervju, känner igen dig på din bild ;D om du är den jag tror så satt jag snett mitt emot dig, hade röd tröja på mig![]()
Vi lär träffas si sådär varje dag mer eller mindre hahah! :Dlrosen sa:Haha, tackar! Ja det var jag. Sjukt kul att du fick jobbet. Då lär man träffa dig i vinter iallafall :D
Ja jag har också hört det. Men även att det ska vara något nedanför Gustavsbacken någonstans om jag minns rätt. Tyckte de berättade om ett tredje boende men det kanske bara är nåt jag fått för mig...?johannalinnea sa:Har för mig att några ligger vid gubbmyren för förstasäsongare.majah sa:Någon som vet något om vilka personalboende som Skistar har i Lindvallen, var de ligger, hur många som bor i varje boende osv? Ska ju snart få reda på boende och jag är så himla nyfiken haha!
Ja det tror jag också, men kommer nog mest vara folk som säsongat tidigare som bor där.majah sa:Ja jag har också hört det. Men även att det ska vara något nedanför Gustavsbacken någonstans om jag minns rätt. Tyckte de berättade om ett tredje boende men det kanske bara är nåt jag fått för mig...?johannalinnea sa:Har för mig att några ligger vid gubbmyren för förstasäsongare.majah sa:Någon som vet något om vilka personalboende som Skistar har i Lindvallen, var de ligger, hur många som bor i varje boende osv? Ska ju snart få reda på boende och jag är så himla nyfiken haha!
Yes box, ska köra som liftvärd i Tandådalen jag med!Rubbebubbe sa:Rullar liftarna i Tandådalen i vinter då!
Några blivande kollegor här? :D
Kul! Då är vi två som är riktigt taggade! :Dpontus9 sa:Yes box, ska köra som liftvärd i Tandådalen jag med!Rubbebubbe sa:Rullar liftarna i Tandådalen i vinter då!
Kan knappt bärga mig, sitter och är så rastlös och vill bara komma iväg!
Nej vi är tre :DRubbebubbe sa:Kul! Då är vi två som är riktigt taggade! :Dpontus9 sa:Yes box, ska köra som liftvärd i Tandådalen jag med!Rubbebubbe sa:Rullar liftarna i Tandådalen i vinter då!
Hahah! :Dlrosen sa:Nej vi är tre :DRubbebubbe sa:Kul! Då är vi två som är riktigt taggade! :Dpontus9 sa:Yes box, ska köra som liftvärd i Tandådalen jag med!
4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse?Rubbebubbe sa:Hahah! :Dlrosen sa:Nej vi är tre :DRubbebubbe sa:Kul! Då är vi två som är riktigt taggade! :D
Ja det var jag!! :DAndreaaass sa:4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse?Rubbebubbe sa:Hahah! :Dlrosen sa:Nej vi är tre :D![]()
Var ni på samma gruppintervju? Isåfall var ju jag också medRubbebubbe sa:Ja det var jag!! :DAndreaaass sa:4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse?Rubbebubbe sa:Hahah! :D![]()
Nice med hundfjället, hade gärna varit där med, men Tandådalen blir nog minst lika bra![]()
Vad kul. Blir Gubbmyren för vår del också, kanske är blivande grannar!majah sa:Jag fick veta boende i fredags! Trodde man bodde i stora kollektiv men vi ska bara vara 4 pers i vår stuga. Några andra skulle bo 3 st tror jag. Blir Gubbmyren iaf![]()
Så kan det nog varamajah sa:Lär vara många säsongare i Gubbmyren så blir nog kanon!
Jag ska jobba i Receptionen i Lindvallen
Men vi är väl inte lika många som ni är i liften så kanske därför vi fick besked tidigare?
Då tkr jag vi lär ta nå riktigt bra bilder sen när vi åker? :Dlrosen sa:Var ni på samma gruppintervju? Isåfall var ju jag också medRubbebubbe sa:Ja det var jag!! :DAndreaaass sa:4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse?![]()
Nice med hundfjället, hade gärna varit där med, men Tandådalen blir nog minst lika bra![]()
![]()
Jag ska! Wihi :D Första säsong för dig med elr van sedan tidigare? HahaMariaSkoglund sa:Ingen som ska vara skidlärare i TD/HF)?
åå vad kul! blir första säsong! för dig då?Latrala sa:Jag ska! Wihi :D Första säsong för dig med elr van sedan tidigare? HahaMariaSkoglund sa:Ingen som ska vara skidlärare i TD/HF)?
![]()
Glad jag blir! Hahah. :D Första för mig också. Betyder det att du kommer gå kursen där från den 25?MariaSkoglund sa:åå vad kul! blir första säsong! för dig då?Latrala sa:Jag ska! Wihi :D Första säsong för dig med elr van sedan tidigare? HahaMariaSkoglund sa:Ingen som ska vara skidlärare i TD/HF)?
![]()
)