Sälen 13/14

• Trådstartare Trådstartare Jk
  • Start datum Start datum
Sälen 13/14
lrosen sa:
Någon som vet om det finns något okej gym i tandådalen/hundfjället? :D
det är Toka inne på experium i Lindvallen som gäller då, eller som sagt det mindre gymmet nere i Sälen by. Något gym i Tandådalen finns inte :)

Senast ändrad:
Sälen 13/14
Idag fick jag besked, fick jobbet på Ica i Lindvallen!
Jag åker bil från Stockholm upp den 15 eller 16 december. Någon som är sugen på att haka på, och splitta soppakostnaderna? Så får ni skönt sällskap under den 6-7 timmar långa resan upp! =)

Sälen 13/14
Jaaa, Rubbebubbe, jag är nog din blivande kollega eftersom jag också ska va liftvärd i Tandådalen! Tror vi var på samma intervju med :D skoj!

Sälen 13/14
Någon som vet något om vilka personalboende som Skistar har i Lindvallen, var de ligger, hur många som bor i varje boende osv? Ska ju snart få reda på boende och jag är så himla nyfiken haha!

Sälen 13/14
Rubbebubbe, tror vi va på samma gruppintervju, känner igen dig på din bild ;D om du är den jag tror så satt jag snett mitt emot dig, hade röd tröja på mig :)

Sälen 13/14
lrosen sa:
Rubbebubbe, tror vi va på samma gruppintervju, känner igen dig på din bild ;D om du är den jag tror så satt jag snett mitt emot dig, hade röd tröja på mig :)
Shit vad kul! Minns att det satt en riktig sköning i röd tröja mittemot mig! Det var du alltså :D

Sälen 13/14
johannalinnea sa:
majah sa:
Någon som vet något om vilka personalboende som Skistar har i Lindvallen, var de ligger, hur många som bor i varje boende osv? Ska ju snart få reda på boende och jag är så himla nyfiken haha!
Har för mig att några ligger vid gubbmyren för förstasäsongare.
Ja jag har också hört det. Men även att det ska vara något nedanför Gustavsbacken någonstans om jag minns rätt. Tyckte de berättade om ett tredje boende men det kanske bara är nåt jag fått för mig...?

Sälen 13/14
majah sa:
johannalinnea sa:
majah sa:
Har för mig att några ligger vid gubbmyren för förstasäsongare.
Ja jag har också hört det. Men även att det ska vara något nedanför Gustavsbacken någonstans om jag minns rätt. Tyckte de berättade om ett tredje boende men det kanske bara är nåt jag fått för mig...?
Ja det tror jag också, men kommer nog mest vara folk som säsongat tidigare som bor där.

Sälen 13/14
Sälen 13/14
Rubbebubbe sa:
Andreaaass sa:
Rubbebubbe sa:
4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse? :)
Ja det var jag!! :D
Nice med hundfjället, hade gärna varit där med, men Tandådalen blir nog minst lika bra :)
Var ni på samma gruppintervju? Isåfall var ju jag också med :)

Sälen 13/14
Jag fick veta boende i fredags! Trodde man bodde i stora kollektiv men vi ska bara vara 4 pers i vår stuga. Några andra skulle bo 3 st tror jag. Blir Gubbmyren iaf :)

Sälen 13/14
Lär vara många säsongare i Gubbmyren så blir nog kanon!

Jag ska jobba i Receptionen i Lindvallen :)
Men vi är väl inte lika många som ni är i liften så kanske därför vi fick besked tidigare?

Senast ändrad:
Sälen 13/14
lrosen sa:
Rubbebubbe sa:
Andreaaass sa:
4a för att vara exakt :D Rubbebubba, om du va på intervju tor-fre så va vi på samma, ja ska dock jobba på hundfjället, visst vare du som hade lite foto o filmintresse? :)
Ja det var jag!! :D
Nice med hundfjället, hade gärna varit där med, men Tandådalen blir nog minst lika bra :)
Var ni på samma gruppintervju? Isåfall var ju jag också med :)
Då tkr jag vi lär ta nå riktigt bra bilder sen när vi åker? :D

Jag va på gruppintervju på morgonen och hade 5-kampen på eftermiddagen, när hade ni gruppintervjun haha? :D

Bara en månad kvar nu!!!

Sälen 13/14
Jag bor fast i Lindvallen året runt men jobbar runt om i norden. Som gammal säsongare så vet jag hur meckigt det kan vara med logistiken så om ni behöver hjälp att få upp grejer så korsar jag Sverige regelbundet och kan absolut få med lite grejer upp åt er. Jag har ganska stor bil så skicka ett pm om ni behöver hjälp.

Snödjup

Tillbaka
Topp