Sälen Slopestyle Series 2009

jeppenator

Aktiv medlem
Nu var det tävlingsdax igen!
Denna gången är det Sälens IF som styr upp en Tävligsserie i 3 delar tillsammans med kläppen och Tandådalen.

Tävlingen riktar sig till ungdommar som är upp till 16 år.
Alla som vill får vara med och anmälan kostar 120:- och då ingår hamburgare och dricka i startvgiften. Detta betalas på plats.

Upplägget är slopestyle och det är nedanstående åldersklasser:
0-10 år (kör blåa linjen)
11-13 år (får välja blå eller röd linje)
13-16 år (röd linje)

Tycker du att det låter roligt och blir du sugen på att tävla?
Maila isåfall nedanstående uppgifter till salenslopestyle@live.se

Namn:
Adress:
Telefon:
Ålder:
Anhörig:
Klubbtillhörighet:
Val av line:

Datumen för de tre olika tävlingarna är:
V.10 - Tandådalen 7 Mars
V.14 - Kläppen 4 April
V.16 - Tandådalen 18 April

Schema:
10:00 - 10:50 - Träning
11:00 - Tävling, (2-3 åk var)

Varje tävling är en tävling för sig, men en totalsegrare kommer också att koras, då räknas 2 av 3 tävlingar!

Är det några frågor eller funderingar så tveka inte att maila Salenslopestyle@live.se eller skriva här i forumtråden!

vi ses i sälen
/Sälens IF

Senast ändrad:
sjukt drygt med åldersgräns. ska man väl ha en tävling kan väll alla få va med:/ finns nog lite slopestyles som det är och jib academy finns redan för dom i den åldern.

Blir nog sjukt bra ! håller lite med anton där men också kul att pusha dom yngre lite och låta dom prova på! tycker det är bra med uppdelning ålder i olika parker, nu vill vi bara ha en grupp till för dom äldre och kanske i svartalinjen:)

Skulle va kul om det fanns en 16+ åldersgräns

Inte för att jag ska vara med men det borde finnas mer tävlingar för folk över 16 som inte har för avsikt att bli proffs...

Brist på Slopestyle tävlingar alltså?. Ska kolla hur mycket jag har att röra mig med, kan nog dra ihop en slopestyle med lite prispengar och grejor. fast det kommer nog inte bli förns i början av nästa säsong. Jeppenator är du med och arrangerar eller förvaltar du bara lite reklam?

/ Kalle Pettersson

jag är inte med och arrangerar utan ka bara upp detta då dom inte kunde fixa det själva..

en åldersgrupp för 16 och uppåt i svarta linjen vore ju faktiskt en bra idee också

Kruxelidux_gangsta-thug sa:
OlofM sa:
jeppenator sa:
jag är inte med och arrangerar utan ka bara upp detta då dom inte kunde fixa det själva..

en åldersgrupp för 16 och uppåt i svarta linjen vore ju faktiskt en bra idee också
verkligen!
som fan!
agreed! det behöver väll inte kräva så mkt engagemang? bara någon/några som orkar ta beslutet:) hoppas de går att få till:) skulle va riktigt kul

Tillbaka
Topp