Sälen v.2 boende

Sälen v.2 boende
Börjar bli tajt att hyra nu, och har inte hittat någe ställe som man kan hyra om man är 18 :/ någon som vet stuga/lägenhet eller hotel man kan bo på vid hundfjället/tandådalen ?

Sälen v.2 boende
Det löser sig alltid! åkte dit ett gäng för 2 år sedan då vi va tre, 17, 17 och 19.

en förälder ringde bara upp och snackade med dem sedan va det löst!

Sälen v.2 boende
kolla privatägda stugor! de spelar oftst ingen roll med ålder då så länge du är över 15 typ. värt att kolla!

annars kan du bo nere i lima 15 min från kläppen för 100:- natten på lima stugby, där får alla hyra och det är sjuuukt bra boende om man ska till kläppen, kan rekomenderas starkt för alla! skön stugby med lite trevlig gammaldags feeling över sig! www.limastugby.se

Sälen v.2 boende
Det är var den närmsta tråden jag kunde hitta som liknar min fråga utan att leta länge.

Hur är parken i Sälen. Har alldrig varit i Sälen så ni kan ju bomba med info villket system isåfall den ligger i osv. Kan säga att jag sätter 3a bra och 5a osäkert så till min nybörjargrad så räcker det med vanliga normal stora hopp. Jag menar folk som sitter här inne som är über duktiga och är vana vid Åre behöver ju inte total dissa parken baraför den inte funkar för att sätta deras trick. OM den nu inte skulle hålla måten som Åre tex.

Sälen v.2 boende
parken i sälen för tillfället är riktigt dålig.

Finns 2-3m hopp som är helt "platta" och sedan big air arenan som har rätt bra kick och som har 12m platå. Landningen i big air arenan är riktigt brant och lång. finns en liten kick på big air arenan oxå fast den är värdelös.

dessa hopp ligger i tandådalen

Lindvallen har fått upp ett större hopp än big air arenan. runt 15m skulle jag tippa.. landningen är inte lika brant.

Sälen v.2 boende
Okej tack för svar Bjo-nr. Men tror du att dom kan få ihopp det till vecka 5?

Sälen v.2 boende
Har 12 rails uppe i Lindvallen enligt parksnubbarna. Samt Skishowhoppet i gustabacken med två kickar 13m och 3m platå.
Vet inte om de 7 railsen står uppe fortfarande i Gustav.

Tillbaka
Topp