Säljer mitt nick!

JohanDahlstedt

Aktiv medlem
Säljer mitt nick!
Eftersom jag behöver stålar och känner att jag gjort mitt nu så säljer jag mitt nick till högstbjudande!
ge mig ett bra bud och vi avtalar en tid då jag byter namn och du är snabb som fan på att byta!
eftersom analkrut har varit eftertraktat så borde det bli en bra affär!!

Säljer mitt nick!
analkrut sa:
Eftersom jag behöver stålar och känner att jag gjort mitt nu så säljer jag mitt nick till högstbjudande!
ge mig ett bra bud och vi avtalar en tid då jag byter namn och du är snabb som fan på att byta!
eftersom analkrut har varit eftertraktat så borde det bli en bra affär!!
mog1

Säljer mitt nick!
Bytes mot pizzaaugust? ngn som e sugen på pizzaaugust btw. Blir ju lite dyrare kanske

Säljer mitt nick!
är intressrad, hur många avstängningar har du fått och hur många varningar har du just nu?

Om du är utan varningar kan jag bjuda 150kr.

Säljer mitt nick!
intressekoll vad marer skulle kunna gå för..
notera att då även jibberish-accet plus en skara norska jibbersihanhängare medföljer.

Säljer mitt nick!
Einar_Lindgren sa:
analkrut sa:
jag ställer inga krav, vill bara ha pengar på kontot. tänker inte avsluta freeride bara börja om på nytt!!
Testat att jobba någon gång, det brukar ge pengar?
jo jobb har jag och just därför hinner jag inte med internet, till skillnad från vissa andra så jobbar jag hårt och då hinns inte internet med så ofta!!

Säljer mitt nick!
analkrut sa:
Einar_Lindgren sa:
analkrut sa:
jag ställer inga krav, vill bara ha pengar på kontot. tänker inte avsluta freeride bara börja om på nytt!!
Testat att jobba någon gång, det brukar ge pengar?
jo jobb har jag och just därför hinner jag inte med internet, till skillnad från vissa andra så jobbar jag hårt och då hinns inte internet med så ofta!!
Du tjänar inte så bra va?

Säljer mitt nick!
Säljer mitt nick!
Värdera även gärna mitt konto, kan vara bra att veta hur mycket ens reserver är värda i framtiden ifall allt går åt pipan med karriären och man tvingas sälja.

Kan det ha funnits några dollars i mitt gamla konto BigAir, eller gjorde jag rätt i att slänga det?

Tillbaka
Topp