Hmm, låter ju som en bra idé. Jag har inte heller bil...
Jag åker från stockholm, så det tillkommer ju resan till köpenhamn. Men är det priset (1500) för enkel resa?
Funderade annars på att betala för ett interrailkort och åka tillbaka inom 16 dagar, det kostar 1990 kr och då får man åka hur mycket man vill i danmark, tyskland, österrike och schweiz, plus halva priset på resor inom sverige.
Ska du också åka i mellandagarna?