andreas_ST
Ny medlem
Salomon 720
tjena! hade tänkt att köpa Salomon 720.. är detta en bra skida? nån som äger sånna?
tacksam för svar
tacksam för svar
Hahaha ! xDCarled sa:Jäklar från 720 till Karma... Det måste vara årets byte här på Freeride. Antligen kommer du få det tufft och hata dina Karma eller så kommer du hånskratta åt alla som kör Salomon... Jag hoppas på #2!