Salomon gangster jacket & gangster pants.

Kgis

Ny medlem
Tjena, letar efter en salomon gangster jacket i lila och gangster pants i lila också. Någon som vet var det finns att köpa? Har inte hittat i Sverige, och är inte överdrivet taggad på att beställa från USA.

/Ak

gå in på salomons hemsida å kolla återförsäljare.. sen är de bara att be dom beställa hem :P så gjorde jag :)

jibbmuffe sa:
Niklas_Borg sa:
jibbmuffe sa:
jackan kostar 3900 tror ja, det gjorde den på nk i alla fall
Inte gangster jacket. Du snackar om gangsta suit jackan.

Föresten någon som vet om den finns på någon hemsida från USA?
jag menar den som hh har, den heter i alla fall gangsta jacket på salomons hemsidA!?!!?
Ja men den ena heter "gangsta jacket" och den andra heter "gangster jacket". Men det är lätt att blanda ihop dem två.

jackan kostar 2200kr.. å byxorna ligger ju i billigaste prisklassen dom med, så dom är nog inte allt för dyra :)

jonathan-o sa:
jag vill oxå se ut som alla andra, någon som har något tips?
jag hoppas du var oseriös ? :D
Gangsta jacket, den som hh har, finns på nk i stockholm.
Gangster jacket o pant kan vara svårt att hitta, men den är snygg som du säger.Ett tips är väl att kolla dera sida.

ja har för mig att jag såg brallorna (lila) på nk, men vet inte va de kostar, men jackan (fast i röd) finns på blue-tomato.at å där kostar den 250 euro, letar också efter jackan

jonathan-o sa:
jag vill oxå se ut som alla andra, någon som har något tips?
Kör fordonarlooken med Monsterkeps och en stilren Foxtrjöa med fräsigt tryck över hela bröstet. Kör farsans jeans med gällivarehäng och nitskärp och toppa med ett par DC/ Etnies/ valfritt skatemärke- dojor.

I backen vore ett sånt här Tomm Vallissh ställ tufft att ha för han är bra på skidor.

Du kan beställa jackan och byxorna från någon som säljer salomon. Bara ring butiken och snacka med dem så beställer de hem sakerna från salomons huvudlager. Jag gjorde så o fick mina saker på 10 dagar.

lånar tråden lite för att slippa göra en till ny gangster jacka tråd..

Någon som vet hur lång GANGSTER jacket är? inte HHs jacka utan gangster jacket, typ storleksguide för XXL?

svara i gb tack :)

Tillbaka
Topp