Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte gangster jacket. Du snackar om gangsta suit jackan.jibbmuffe sa:jackan kostar 3900 tror ja, det gjorde den på nk i alla fall
jag menar den som hh har, den heter i alla fall gangsta jacket på salomons hemsidA!?!!?Niklas_Borg sa:Inte gangster jacket. Du snackar om gangsta suit jackan.jibbmuffe sa:jackan kostar 3900 tror ja, det gjorde den på nk i alla fall
Föresten någon som vet om den finns på någon hemsida från USA?
han skrev ju lila!! om han skrivit röd vita så hade det varit rätt..:Djibbmuffe sa:jackan kostar 3900 tror ja, det gjorde den på nk i alla fall
Ja men den ena heter "gangsta jacket" och den andra heter "gangster jacket". Men det är lätt att blanda ihop dem två.jibbmuffe sa:jag menar den som hh har, den heter i alla fall gangsta jacket på salomons hemsidA!?!!?Niklas_Borg sa:Inte gangster jacket. Du snackar om gangsta suit jackan.jibbmuffe sa:jackan kostar 3900 tror ja, det gjorde den på nk i alla fall
Föresten någon som vet om den finns på någon hemsida från USA?
haha niklask har förmodligen fått sin jacka eftersom han är sponsrad av salomon ?!offpistnallen sa:yääh tuffy_boy_93 !
niklask har en jacka iaf fråga han vars han köpt den :D
Syr du dina egna kläder? Eller din mamma?jonathan-o sa:jag vill oxå se ut som alla andra, någon som har något tips?
Menart fanchristian_L sa:haha 3900 kronor för en jacka.
Menart fanchristian_L sa:haha 3900 kronor för en jacka.
jag hoppas du var oseriös ? :Djonathan-o sa:jag vill oxå se ut som alla andra, någon som har något tips?
var hittar du jackan??Alex_Sverin sa:jackan kostar 2200kr.. å byxorna ligger ju i billigaste prisklassen dom med, så dom är nog inte allt för dyra![]()
man pratar med återförsäljare, intersport kan ta hemA_DeGeer sa:var hittar du jackan??Alex_Sverin sa:jackan kostar 2200kr.. å byxorna ligger ju i billigaste prisklassen dom med, så dom är nog inte allt för dyra![]()
Kör fordonarlooken med Monsterkeps och en stilren Foxtrjöa med fräsigt tryck över hela bröstet. Kör farsans jeans med gällivarehäng och nitskärp och toppa med ett par DC/ Etnies/ valfritt skatemärke- dojor.jonathan-o sa:jag vill oxå se ut som alla andra, någon som har något tips?
Dejvy sa:Vad ligger dem på i pris?