Salomon L.O.F.T

StefanHagnesten

Ny medlem
Salomon L.O.F.T
tja!

pajade brädan efter att en skidåkare skärde av mig o skickade ut mig på en parkeringsplats så nu är jag i stort behov av en ny. är det någon som har har åkt en 07 salomon loft? läste lite tester som beskrev att den ibland kunde vara svår att hålla flytande i pudret..

/Stefan

Salomon L.O.F.T
vad hade du för bräda innan och hur tycker du att 05/06an känns? en snubbe i whistler tyckte special:en va bättre o kallade LOFTen för LackOfFuckingTalent...

kanske blir en custom x istället, några andra alternativ? testat en option, forum och en prior..men ingen av dom kom riktigt upp på special:en och custom x:ans nivå..

Salomon L.O.F.T
Har inte provat brädan ännu, inväntar bindningar för tillfället. Årets o förra årets planka ska ju vara samma fast olika grafik, brädan är ju hyfsat mjuk i flexxet så det var förmodligen det snubben inte gillade, men jag tänkte köra en del backcountry med den och då vill jag inte ha för hårt flex. Köpte en rossignol decoy twin för parken iaf. Körde på en gammal skorv förut, extrem direct 156. Har även kört lite med en sapient coast + en hög gamla skit brädor som jag inte tar med för dom är så outdated.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp