Salomon Pocket Rocket

forreal

Ny medlem
Salomon Pocket Rocket
Tjena boys, hoppas vinter åkningen varit grymmes, jag var uppe i Åre över Julen och kom precis hem, Jag provade dock ett par Salomonj pocket rocket somvar grymnt sköna tycker jag, inte det bästa kant greppet kanske men var sjukt roliga och lätt åkta, Dem var bra på packad snö, kunde trycka på riktigt brutalt. Men på is sög som alla andra free skis. Är det någon som har provar dem under längrte tid, jag blev nämligen kär.

tack

Salomon Pocket Rocket
Hur är skidorna att hoppa med? ska kanske köpa nya snart, nå sorts twintips men fickraketerna kanske är mer för puder.

//dete

Salomon Pocket Rocket
Jag tycker de är värda att köpa! Jag har ett par som jag har åkt på i nån vecka nu, och jag har åkt både i pipe, pist, och lite offpist, och jag tycker de är grymt sköna! Jag är dock ngt av en nybörjare på skidor, jag började förra året efter att ha åkt bräda sen jag var tolv, men känslan för farten och hoppandet gör att jag ändå är övertygad om att det är rätt skida för mig! Mina är 185 cm med ett par salomon 912 utan plattor, grymt skönt. Det enda jag kan tycka är att de är lite väl långa om du verkligen vill inrikta dig på pipe, det är som att åka longboard i ramp kan jag tänka mig, men du flyger större och snurrar mindre helt enkelt...

dKv

Salomon Pocket Rocket
det sägs att de är för lättviktare! vad räknas som lättviktare? <80, <90 eller <100 kg?

// bison.

Tillbaka
Topp