Salomon "the 1080" pjäxa !

maex

Ny medlem
Tjo!
Har brukar sökfunktionen, dock utan resultat...

Är på jakt efter en pjäxa då jag hittade salomons "the 1080" som är till för park. Nån som testat denna? Kostar? Är mycket i parken o ramlar runt men åker självklart lite offpist. Nått att sattsa på?

En fråga till, _ingen_ som har prisuppgift på Giros hjälm Bad Lieutenant Audio??? (inte på ebay alltså).

Angående pjäxan är det nog svårt att tipsa eftersom det viktigaste med pjäxor är passformen, du måste prova den för att veta om den är bra på just din fot. De flesta friåkningspjäxor har någon typ av dämpning i sulan och finns i olika hårdheter (flex) för att passa din åkstil, vikt etc.
Slutligen beror det bara på dina fötter om du ska ha salomon eller något annat märke.

jag fick 1080 bootsen idag. fyfan vad lycklig jag är.. sitter som en formgjuten pjäxa på min fot typ och är aas snygga. :)

Då du bor i Göteborg bör du höra efter med Adams, alt. åka dit och testa den. De hade fjolårets 1080 pjäxa om jag inte minns helt fel. Priset tror jag låg på ca 3500 kr.

Jag har ett par 1080 som jag har akt med i en vecka (1) som jag faktiskt tanker salja for jag har sa sjukt daligt med pengar. Vad har du for storlek..?

Tillbaka
Topp