Salzburg --> Bad Gastien

Enena

Ny medlem
Salzburg --> Bad Gastien
halloj
flyger ner till salzburg 26 nov (med mellanlandning på mallorca :S) och ska ta mig från salzburg till bad gastein med tåg.
Måste detta bokas eller är det bara att ta ett tåg?
och ligger tåget i salzburg nära flygplatsen?

Salzburg --> Bad Gastien
HAHAHAHHAHAHAHHA! har aldrig i mitt långa liv hört talas om ett större skämt, åka til mallorca dubbelt så långt bort som salzburg för att sedan åka tillbaka uppåt mot salzburg,

tss

Salzburg --> Bad Gastien
alwaysCrash sa:
HAHAHAHHAHAHAHHA! har aldrig i mitt långa liv hört talas om ett större skämt, åka til mallorca dubbelt så långt bort som salzburg för att sedan åka tillbaka uppåt mot salzburg,

tss
Prisskillnad,flygtider,datum, sen ser inte jorden ut riktigt som den gör på kartan...

Senast ändrad:
Salzburg --> Bad Gastien
och vad kostar detta? är det inte smidigare att flyga till münchen och ta tåget till bad gastein?

Salzburg --> Bad Gastien
Hej, tänkte också flyga till Salzburg, mellanlandar dock i London, men planerad ankomstid i Salzburg är 21:00, är det någon som vet hur man sen tar sig vidare från flygplatsen till bad gastein? Vad kostar en buss in till stan och går det några tåg såhär pass sent?

Tack på förhand
Joakim

Salzburg --> Bad Gastien
Sier bare fly fra norge!! :D

MYE billigere!! feks Oslo-Munchen fra 149 NOK.....
g fra 22Nov koster det fra 200 Oslo-Salzburg!!! :D

Tog til Bg er lett fra både munchen og Salzbug. Kommer man se til Bichofshofen går det tog hele tiden....Lykke til!! Sees i BG 1 DEC

Salzburg --> Bad Gastien
Går även att köpa biljett på plats, minns inte vad det kostar dock, iaf gick det o göra det för något år sen (tåget)

Salzburg --> Bad Gastien
går tåg vad jag vet 2 ggr i timmen från salzburg till BG. går även bussar från flygplatsen dit har jag för mig.... ses där den 4dec!!!!

Tillbaka
Topp