Samåkning sthlm-vemdalen 2/12 retur 8 eller 9/12

Samåkning sthlm-vemdalen 2/12 retur 8 eller 9/12
Är det någon som möjligtvis skall gå instruktör steg 3 i vemdalen eller kanske har vägarna ditt upp ändå som har plats i sin bil?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp