O ostersund Ny medlem 2004-12-14 Samåkning till St:Anton sökes #1 Söker bilplats efter nyår med återresa innan 22:a Jan för två grabbar. Skönt med delad soppakostnad och lite extra sällskap? Helst ner den 11:e Jan. Svara snabbt.
Söker bilplats efter nyår med återresa innan 22:a Jan för två grabbar. Skönt med delad soppakostnad och lite extra sällskap? Helst ner den 11:e Jan. Svara snabbt.