Samåkning till St:Anton sökes

ostersund

Ny medlem
Samåkning till St:Anton sökes
Söker bilplats efter nyår med återresa innan 22:a Jan för två grabbar.
Skönt med delad soppakostnad och lite extra sällskap?

Helst ner den 11:e Jan. Svara snabbt.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp