Ashtraymofucku
Aktiv medlem
Sammy vinnare JOSS 2008
kunna*
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha såg inte den, YEEEES thanks!!!!!AFK sa:
vem fan e du som ger falska förhoppningarAFK sa:
Ja precis jevla idiot!jo_wel sa:vem fan e du som ger falska förhoppningarAFK sa:
dom finns ju inte därAFK sa:
DumhuvudAFK sa:
vadå har du sett bidragen? såg du dem på internet?titti540 sa:Måste säga att alla bidragen var helt sjuka!
antagligen var han där på plats och såg dom eftersom att han bor i åre?.. hahaaha_johan sa:vadå har du sett bidragen? såg du dem på internet?titti540 sa:Måste säga att alla bidragen var helt sjuka!
Han? :P Men jesper då, är det så man behandlar exet? hahajeppenator sa:antagligen var han där på plats och såg dom eftersom att han bor i åre?.. hahaaha_johan sa:vadå har du sett bidragen? såg du dem på internet?titti540 sa:Måste säga att alla bidragen var helt sjuka!
jekub skämms dålig research.Jekub sa:Han? :P Men jesper då, är det så man behandlar exet? hahajeppenator sa:antagligen var han där på plats och såg dom eftersom att han bor i åre?.. hahaaha_johan sa:vadå har du sett bidragen? såg du dem på internet?
lol aegdaAshtraYmofucku sa:Ja precis jevla idiot!jo_wel sa:vem fan e du som ger falska förhoppningarAFK sa:
Inte ens ditt namn berättigar användandet av aegd. Så jävla äckligt.¨AFK sa:lol aegdaAshtraYmofucku sa:Ja precis jevla idiot!jo_wel sa:vem fan e du som ger falska förhoppningar
kanske för att dom skrev att det var tekniska problem i jacobs edit som det inte var någe ljud? tror inte dom skulle skippa ljudetInwise sa:mjaa, vet inte om jag kan hålla med om att alla bidrag var 'helt sjuka'. det var naturligtvis jävligt hög standard på åkningen, men jag blev grymt besviken på några av bidragens redigering. som t.ex att det inte var nån musik i westers del.. vad fan va det om liksom? åh andra sidan vägde sammys teams bidrag upp allt som var dåligt hos alla andra. den var så sjuukt bra, helt klart värd vinnare. Dumonts var också grym, men enligt mig går de inte ens att jämföra.. glidflygarfilmingarna är helt insane
Ja, jag märkte det men blir lite arg på sådana filurer som håller på å stjäla namn så man blir helt förvirrad! dålig stil tycker jag..afgystahlnees sa:jekub skämms dålig research.Jekub sa:Han? :P Men jesper då, är det så man behandlar exet? hahajeppenator sa:antagligen var han där på plats och såg dom eftersom att han bor i åre?.. haha
Moget, du lurade mig..AFK sa:lol aegdaAshtraYmofucku sa:Ja precis jevla idiot!jo_wel sa:vem fan e du som ger falska förhoppningar
den stackarn vill helt enkelt bara utnyttja mitt namn för att få fler besökare.Jekub sa:Ja, jag märkte det men blir lite arg på sådana filurer som håller på å stjäla namn så man blir helt förvirrad! dålig stil tycker jag..afgystahlnees sa:jekub skämms dålig research.Jekub sa:Han? :P Men jesper då, är det så man behandlar exet? haha
HAHAHA, 03.14 kolla Oscar the pimp:Dpaffare sa:
OCH ZAKI!! haha fan va han posarkujanpaa sa:HAHAHA, 03.14 kolla Oscar the pimp:Dpaffare sa:
Själva tanken var ju att dom skulle få material som sen skulle visas, är ju inte direkt en publikvänlig tävling om inte materialen kommer ut för oss som inte kunde närvara.v-larsson sa:kan det vara så hemskt att dom inte lägge rut materialet för dom ska använda det i sina riktiga filmer senare kanske?
-eejhh Hugohalfleif sa:hahaha, lite ot kanske men kolla på nyaste videoblogen på jons hemsida , 1:07
"hey guys, how are you "
" IM HUGO"
Jag tror hugo tror att simon frågar Who are you? och att han svarar Jag e hugo.. vilket gör det tom ännu roligare.. hahaSetermannen sa:-eejhh Hugohalfleif sa:hahaha, lite ot kanske men kolla på nyaste videoblogen på jons hemsida , 1:07
"hey guys, how are you "
" IM HUGO"
-HUGOOOOO
Haha det där måste vart en av avsnittets höjdpunkter.