Sammy vinnare JOSS 2008

• Trådstartare Trådstartare JAK-Vinter
  • Start datum Start datum
Sammy vinnare JOSS 2008
mjaa, vet inte om jag kan hålla med om att alla bidrag var 'helt sjuka'. det var naturligtvis jävligt hög standard på åkningen, men jag blev grymt besviken på några av bidragens redigering. som t.ex att det inte var nån musik i westers del.. vad fan va det om liksom? åh andra sidan vägde sammys teams bidrag upp allt som var dåligt hos alla andra. den var så sjuukt bra, helt klart värd vinnare. Dumonts var också grym, men enligt mig går de inte ens att jämföra.. glidflygarfilmingarna är helt insane

Sammy vinnare JOSS 2008
Håtveits bidrag var grymt soft, fet åkning, hlet klart världsklass, bilden vid 04.34 var tok fet, nu vill man se resten

Sammy vinnare JOSS 2008
VILL SE MER! Om det var något team som lyckades att prestera bättre
i film väg så är jag oootroligt imponerad. Det här var nämligen det bästa jag
sett skulle jag tro. Sååå jääävla bra!

Sammy vinnare JOSS 2008
Skulle gissa på varför Håtveits bidrag inte kom på bättre plats än vad det gjorde, beror på att många av de övriga bidragen hade någon form av story i filmen + sick åkning dessutom.
Håtveits film är ju i stort sett bara åkning till musik rakt upp och ned.

Sammy vinnare JOSS 2008
Inwise sa:
mjaa, vet inte om jag kan hålla med om att alla bidrag var 'helt sjuka'. det var naturligtvis jävligt hög standard på åkningen, men jag blev grymt besviken på några av bidragens redigering. som t.ex att det inte var nån musik i westers del.. vad fan va det om liksom? åh andra sidan vägde sammys teams bidrag upp allt som var dåligt hos alla andra. den var så sjuukt bra, helt klart värd vinnare. Dumonts var också grym, men enligt mig går de inte ens att jämföra.. glidflygarfilmingarna är helt insane
kanske för att dom skrev att det var tekniska problem i jacobs edit som det inte var någe ljud? tror inte dom skulle skippa ljudet

Sammy vinnare JOSS 2008
Sammy vinnare JOSS 2008
Jons sida är typ överbelastad av filmkåta glin för jag kommer ingen vart...
Nu kom jag fram. Kul att sammy, eller dumont säger "how are you" och killen svarar Hugo.

Senast redigerad av en moderator:
Sammy vinnare JOSS 2008
Sammy vinnare JOSS 2008
kan det vara så hemskt att dom inte lägge rut materialet för dom ska använda det i sina riktiga filmer senare kanske?

Sammy vinnare JOSS 2008
v-larsson sa:
kan det vara så hemskt att dom inte lägge rut materialet för dom ska använda det i sina riktiga filmer senare kanske?
Själva tanken var ju att dom skulle få material som sen skulle visas, är ju inte direkt en publikvänlig tävling om inte materialen kommer ut för oss som inte kunde närvara.

Sammy vinnare JOSS 2008
hahaha, lite ot kanske men kolla på nyaste videoblogen på jons hemsida , 1:07

"hey guys, how are you "
" IM HUGO"

Sammy vinnare JOSS 2008
Setermannen sa:
halfleif sa:
hahaha, lite ot kanske men kolla på nyaste videoblogen på jons hemsida , 1:07

"hey guys, how are you "
" IM HUGO"
-eejhh Hugo
-HUGOOOOO

Haha det där måste vart en av avsnittets höjdpunkter.
Jag tror hugo tror att simon frågar Who are you? och att han svarar Jag e hugo.. vilket gör det tom ännu roligare.. haha

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp