sängkompis i st anton?

smilla

Ny medlem
sängkompis i st anton?
Sticker till st.anton runt 16 januari o börjar bli lite desperat. tänkte snylta boende på polare som redan är där nere men pga omständigheter bor redan en av dom på golvet...
om det finns någon som har nån plats över, ett badkar, ett hörn, vad som, hör av er.

ha det
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp