Santa Cruz MVP Decal

rooobban

Ny medlem
Santa Cruz MVP Decal
Tjenare kompisar!
Jag tänkte bara kolla om de är någon som har testat att köra på en Santa Cruz MVP Decal bräda? och isånna fall så undrar jag hur den är om den fungerar nästan överallt på berget eller vart den går bäst? och hur den är i allmänhet?

Tacksma för svar!! pZ

Santa Cruz MVP Decal
jag kan kolla upp allt de där idag om du vill...skall ut idag på jack köp och lite brädkoll..så jag kollar på "din" bräda och hör mig för om nån ibutiken har testat den...

Santa Cruz MVP Decal
Enligt informationen på Santa Cruz hemsida så passar den överallt på berget, allround.

Senast ändrad:
Santa Cruz MVP Decal
Tänkte kanske beställa en sån från Blue-tomato. Det står ju som sagt att det är en tech. freeride bräda...
Den är riktigt clean asså.

Får man med stickers eller?

Senast ändrad:
Santa Cruz MVP Decal
De verkar ju som att stickers hänger med eller de såg så ut där i alla fall. jag skulle vilja ha tag på en förra årets lr året innan de modell. lite ont om cash.

Men tack för svaren fortsätt gärna svara om ni vet något mer!!

Santa Cruz MVP Decal
Jag har titta lite mer efter denna bräda och han jag snacka de med sa att de va en riktigt rolig bräda som va kul att leka o hoppa med och den va även bra i offpisten men de va ju rätt mjuk så att du kna ju inte racerköra förfull med den i pisten, jag tycker att de verkar vara en riktigt kul bräda faktiskt mk snygg och stickersen hänger med.
Hade bra!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp