Säsong 08/09

Kojloj

Ny medlem
Säsong 08/09
Tja
Vi är 3 st killar 20-21 år som är sugna på att göra en första säsong i
St Anton eller Badgastein. Om det är någon som håller på att söka
jobb/boende och som saknar ett sjukt underbart gäng så svara gärna. :D

mvh//Kalle, Fredrik, Johan

Senast ändrad:
Säsong 08/09
Ja letar lite jobba här och var, alperna men även kanada.
Känns ändå rätt sjysst att hitta några att åka med så är helt klart
intresserad, har ni hittat nåt än lr söker ni fortfarande nån att ta med? ;D

Hade fint! /jocke

Säsong 08/09
ja ska också göra min första säsong. tyvärr åker ja ju själv.. så är väldigt intresserad av att lära känna nytt folk..:) så hör gärna av er när ni bestämt er för st Anton.:)

Säsong 08/09
Tja!

Jag tänkte dra ned till St Anton i slutet av december och jag behöver några att bo med.. Maila tgille@student.chalmers.se om ni är intresserade av en respartner...

Säsong 08/09
tja!

Jag hade tänkt säsonga i år men är lite velig om ort. St Anton ligger högt på listan och jag kan lätt tänka mig dela rum med ett gott gäng grabbar som är med på mycket åk och mycket party! har ni redan ordnat jobb/boende? Är det någon ni kan ordna om man ansluter sig till er?

Ha det nice boys, ciao

Säsong 08/09
Har nästan bestämt mig helt och hållet för att göra en säsong i St Anton. Åker även jag själv. Om det är någon som är sugen på att hooka ett boende med mig så är det bara hojta! Är öppen för de flesta förslagen! Skriv så kan vi ta mer info.

Säsong 08/09
Samma sak här.. jag kommer åka i vinter, men har ingen att åka med... När tänkte du åka devjy? Jag kan tyvärr inte dra förrän i slutet av december.

Säsong 08/09
Tänkte glida i december iaf. Beror lite på hur det är med jobb o.s.v. här hemma och om man får tag i något fett boende där nere lite tidigare. Kan bli allt från sent i december eller tidigt eller redan i november.

Ytterst luddigt svar, jag vet, men jag vet faktiskt inte. =]

Senast ändrad:
Säsong 08/09
Tjena Kalle Fredrik och Johan! Vi är Henrik Fredrik och Johan och har samma plan som ni! vi har tänkt att åka just till badgastein eller st anton. men hör av er om ni vill bilda gäng med oss
tack på förhand

Säsong 08/09
Hej! Vi är två underbart sköna grabbar från norr som hade tänkt dra ner till st.anton i början av december ungefär. Är det någon som sängplats/boende över? Det kan inte gå fel med oss i gänget! Hör gärna av er så kan vi styra upp en riktig fest!

mail: storfiskarn86@hotmail.com

Säsong 08/09
Känns som det finns en massa som vill dra ner men inte har ett tillräckligt stort gäng.. Vad sägs som att slå ihop alla smågäng och dra ner tillsammans? Värdelöst att bo själv ju, fler är alltid bättre!

Säsong 08/09
Tja!
Jaa som alla andra så är jag väldigt sugen på att dra ner till Alperna och jobba men har ingen som vill följa med ner heller. Skulle vara skoj om man kunde fixa ett gäng!

Säsong 08/09
Jag e vansinnigt sugen pa att dra till st anton i vinter, men saknar dock resekamrat. tankte dra ner i borjan av decenber typ.
Gillar att tok festa och aka snowboard hela dagarna om nagon vill hooka upp och hitta boende tillsamans?

Säsong 08/09
Tjenare

Vi är två killar på 19 år som är sjukt intresserade av alperna. Vi är också goa gubbar, från götet, och skulle gärna slå oss samman med er. Ska på intervju med langley travels men man vet inte vad som händer. Hur stort boende har ni fixat?

Vi hörs
Mikael

Säsong 08/09
Hej hej :) vi är två tjejer från linköping som är 19 o 21, som också har tänkt göra vår första säsong i antingen Bad Gastein lr St. Anton. Vi letar folk som också ska dit.. Har ni hittat nåt boende lr jobb än? Det skulle va kul o dra dit ett gäng :) vi har nog tänkt åka runt mitten av dec..
Hör av dig om ni har några platser kvar i erat "underbara gäng" :D /Sofia o Isabel

Säsong 08/09
tjaaa!
e d ngn som e sugen på att kirra ett boende ihop?stanton lr bg,e öppen för förslag.men vill spika ngt snart så man ha ngt o se fram emot,+ att man kan säga upp sej från jobbet:D min vision är att dra ngn gång i nov,så ha man gott om tid o fixa ngt kneg där nere,o kanske hitta d ultimata boendet o byta upp sej på plats:D så boys&girls är ni sugna på att dra ihop ngt så kooom igen hör av er!

Tillbaka
Topp