Säsong i Åre 11/12?

Säsong i Åre 11/12?
Då ses vi alla på tåget i morgon, åker från gbg jag. Hur kan tåget ta så jävlar lång tid upp till åre (15 timmar)? Vi ska ju inte till Kanada på intervju. Niklas heter jag förresten:)

Senast ändrad:
Säsong i Åre 11/12?
kom på en sak. har för mig att jag sökte Åre By, men är inte säker, någon som vet hur man kollar? står inte i ansökan så här i efterhand.

Säsong i Åre 11/12?
Någon som har koll på hur kallt det är där uppe nu? Läge att släpa med vinterjackan... ? Antar att det är lite skillnad mot Skåne ;)

Säsong i Åre 11/12?
niklasgbg sa:
Svar på det lär du få på din intervju balle-allan ;)
tänk om han/hon frågar något i stil med "kan du berätta lite hur du tänkte när du valde vilken del av åre du ville jobba i", vad ska jag göra då? "eeeh, jo, alltså det här med åre är ju lite diffust, var går egentligen gränser? gränser är ett så västerländskt ord, kan vi inte bara vara som en stor familj utan linjer ritade med linjal"

som ni märker har jag smått panik:)

Säsong i Åre 11/12?
balle-allan sa:
niklasgbg sa:
Svar på det lär du få på din intervju balle-allan ;)
tänk om han/hon frågar något i stil med "kan du berätta lite hur du tänkte när du valde vilken del av åre du ville jobba i", vad ska jag göra då? "eeeh, jo, alltså det här med åre är ju lite diffust, var går egentligen gränser? gränser är ett så västerländskt ord, kan vi inte bara vara som en stor familj utan linjer ritade med linjal"

som ni märker har jag smått panik:)
Det kommer bli bra;)

Tror dom mest kommer titta efter hur man är som person och funkar i en stor grupp. Där av att vi ska ha en 5 kamp bland annat.

Säsong i Åre 11/12?
Hej hej! ska också på rekryteringsdagarna, men har just nu ingen hembiljett. så om ngn har köpt tor biljett av skistar men bara vill använda ditresan köper jag gärna en plats på nattåget som går från åre fredag kväll :)

ses där !

Säsong i Åre 11/12?
OscarSmedberg sa:
Kul, jag hoppas det, annars blir det jobbigt ! Vad e detta med att man ska ta med något som symboliserar Åre?:)
ett smörigt tips...

När dom frågar om vad du har tagit med dig som symboliserar Åre, så... smila och var så plirig o trevlig du bara kan och säga att du tagit med dig typ..

glädje, förväntan, personlighet och framåtanda ... (you name it)

Lycka till i vinter!

Säsong i Åre 11/12?
Tobias: Kolla med din chef på skistar om dom kan fixa boende, lägg ut annonser att du söker boende över säsongen, leta upp fler som inte har boende och gå ihop om en lägenhet och ligg i med sökandet så ska det gå fint.

Bra sidor:
Are.cc
blocket
freeride
facebook mm

Senast ändrad:
Säsong i Åre 11/12?
Någon som klättrar och har koll på möjligheterna till det i Åre? Utonhussäsongen går mot sitt slut men det vore skoj att hålla igång över vintern. Såg att det finns en boulderhall i undesåker. Nån som vet något om den?

Tillbaka
Topp