balle-allan
Ny medlem
Säsong i Åre 11/12?
just jävlar, det är ju imorgon man åker! daaamn!
hoppar förövrigt på i Gävle vid 22.58!
hoppar förövrigt på i Gävle vid 22.58!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tänk om han/hon frågar något i stil med "kan du berätta lite hur du tänkte när du valde vilken del av åre du ville jobba i", vad ska jag göra då? "eeeh, jo, alltså det här med åre är ju lite diffust, var går egentligen gränser? gränser är ett så västerländskt ord, kan vi inte bara vara som en stor familj utan linjer ritade med linjal"niklasgbg sa:Svar på det lär du få på din intervju balle-allan![]()
Ojdå, får nog ta med en ordentlig jacka när jag lämnar den tropiska hettan här i söderniklasgbg sa:Just nu
Topp: 8.4 m/s 3.1ºC
Dal: 2 m/s 8.9ºC
Det kommer bli braballe-allan sa:tänk om han/hon frågar något i stil med "kan du berätta lite hur du tänkte när du valde vilken del av åre du ville jobba i", vad ska jag göra då? "eeeh, jo, alltså det här med åre är ju lite diffust, var går egentligen gränser? gränser är ett så västerländskt ord, kan vi inte bara vara som en stor familj utan linjer ritade med linjal"niklasgbg sa:Svar på det lär du få på din intervju balle-allan![]()
som ni märker har jag smått panik![]()
Kan vara en bra ideSockerbit sa:Ojdå, får nog ta med en ordentlig jacka när jag lämnar den tropiska hettan här i söderniklasgbg sa:Just nu
Topp: 8.4 m/s 3.1ºC
Dal: 2 m/s 8.9ºC![]()
gör det like a baws!linusohlsson sa:Jahap! Bara att vänta nu då..
ett smörigt tips...OscarSmedberg sa:Kul, jag hoppas det, annars blir det jobbigt ! Vad e detta med att man ska ta med något som symboliserar Åre?![]()
vilket område?TTovle sa:Fick jobb som skidlärare!
grattis! då blir vi kollegor...typ. välkommen opp.thrasher sa:Fick jobb som skidlärare jag mä! Rödkullen, smooth! Nu ska det rockas så att det står härliga till!
Snart kollegor!frida sa:Jag fick jobb som stugvärd i åreby ! = ) SEE YA
Har du inte fått svar än?OscarSmedberg sa:Då är vi snart inne på v 2 efter intervjuerna.. bara att hoppas :o
lift har inte fått än. kunde dröja upp till tre veckor.AmandaSundin sa:Har du inte fått svar än?OscarSmedberg sa:Då är vi snart inne på v 2 efter intervjuerna.. bara att hoppas :o