Säsong i Champoluc 12/13

logic-rocker

Ny medlem
Säsong i Champoluc 12/13
Jag + några polare ska säsonga i Champoluc, Italien i vinter och jag tänkte dra igång en tråd och se om fler var intresserade?
Grym åkning utlovas och localsen där nere har redan shreddat pow!
Jag kan också eventuellt hooka upp en kille och en tjej till ett jävligt roligt jobb i skidshop!
Hadeee!

Säsong i Champoluc 12/13
Tja. Jag är påväg upp mot Cervinia i början av nästa vecka, och befinner mig redan i Italien. Min tanke va att hitta jobb och åka. Men det låter defintivt som en bra ide att dra till Champuluc. Så jag är intresserad!
Har ni fixat boende?
Peace.

Säsong i Champoluc 12/13
Louie1 sa:
Tja. Jag är påväg upp mot Cervinia i början av nästa vecka, och befinner mig redan i Italien. Min tanke va att hitta jobb och åka. Men det låter defintivt som en bra ide att dra till Champuluc. Så jag är intresserad!
Har ni fixat boende?
Peace.
Tja,

Cervinia är bra om du vill ha större by och mer folk, däremot tycker jag åkningen är bra mycket sämre. Dock har du ju Schweiziska sidan som är najs...

Champo är dock jäkligt najs :)
För boende rekommenderar jag att mejla till turistkontoret i Champoluc (eller om du är i byn att gå dit). De kan hjälpa dig. De har en lista med privatpersoner som hyr ut lägenheter som du kan höra av dig till. Mejladressen kommer nedan.

champoluc@turismo.vda.it

Säsong i Champoluc 12/13
Tjo!

Hade själv tänkt att dra ner till champoluc i december. Hört att åkningen ska vara grym och inte allt för mycket folk.
Åker ner ensam, så om någon har koll på boende eller bara behöver någon att åka med, hör av er:).

Säsong i Champoluc 12/13
Tjena! Jag är fett på! Befinner mig för närvarande i Götet men kan dra mig neråt snarast. Har ni boende? / Kan jag stuvas in i nått hörn nånstans? Det där skishopjobbet låter ju jäkla kalas också, är det fortfarande hookbart?

Tillbaka
Topp