Säsong i Österrike!

mholm

Medlem
Säsong i Österrike!
En plats finns kvar i en fin lägenhet i en okänd puderhåla i Österrike. Stora möjligheter!

Är Du sugen på att spendera tre månader (5 januari tom 4 april) i en liten by där befolkningen inte vet vad bredlagg är och dit charterbolagen inte har hittat, så att snön räcker längre till oss puderrävar?

Låter det intressant? Hör då av dig för mer information!

EDIT:OBS! Platsen är tillsatt, Tack till alla som har visat intresse!

Senast ändrad:
Säsong i Österrike!
jahren sa:
Hmm
Vad krävs det för tidigare erfarenheter/kunskaper?
Egentligen krävs det väl inga större erfarenheter. Har man gjort en säsong tidigare kan det vara ett plus, lavinkunskap är bra att ha. Gillar man en lite lugnare by passar det bra med, för det är ingen festby i stil med val thorens eller liknande vi ska bo i.

Senast ändrad:
Säsong i Österrike!
jag är intreserad. jag har varit i sölden i två månader förra året och har lavinutrusting. lever för den sanna åkningen. men har ni tänk att jobba eller bara åka och vad är eran priskalkyl? är inte miljonär. kan adda mig på msn jonas.betula@gmail.com

Säsong i Österrike!
Tjenna!

Vi är 2 killar från götebrog som skall ner till alperna i vinter. finns platsen kvar så tar vi gärna den/dem!

lite om oss:
Vi är som sagt från Göteborg.
vi är födda 1989
vi åker skidor

är ni intresserade så hör av er till; fredde_sunkan@hotmail.com

//Fredrik Sundqvist o Henrik Svensson

Säsong i Österrike!
schoultz666 sa:
Tjenna!

Vi är 2 killar från götebrog som skall ner till alperna i vinter. finns platsen kvar så tar vi gärna den/dem!

lite om oss:
Vi är som sagt från Göteborg.
vi är födda 1989
vi åker skidor

är ni intresserade så hör av er till; fredde_sunkan@hotmail.com

//Fredrik Sundqvist o Henrik Svensson
Tack för visat intresse, men hyresvärden tillåter tyvärr inte fler än fyra fast boende under säsongen. (det finns dock utrymme för gäster under kortare tidsperioder).

Säsong i Österrike!
Tjenare!

Hade varit trevligt att veta vilken budgett som finns och vilken nivå alla skidar på.

Inte för att jag är diskriminerande eller så... men ålder på de som ska med säger ju lite om hur mkt fia med knuff respektive öldrickande det blir.

MvH
Peter
26 år ung och två 2 säsonger gammal

Säsong i Österrike!
Snomolnet sa:
Tjenare!

Hade varit trevligt att veta vilken budgett som finns och vilken nivå alla skidar på.

Inte för att jag är diskriminerande eller så... men ålder på de som ska med säger ju lite om hur mkt fia med knuff respektive öldrickande det blir.

MvH
Peter
Hej Peter!

Vi har räknat med ungefär 25-30000:- beroende på hur mkt cola och godis man köper.
Nivån på åkningen, ja.. vi har alla två säsonger i bagaget och har åkt sedan barnsben. ja, du vet kanske vad jag menar!

Våran fysiska medelålder ligger på ca 25,3 år.

/Martin

Säsong i Österrike!
Hej Martin!

Här finns intresse!
Sthlmstjej, 21, skidåkare och brädare, men inte mycket lavinkunskap... Glad och omåttligt social :)

Har tänkt hitta jobb någonstans, hur är det med er?

/Frida

Säsong i Österrike!
Här är en till intresserad!

Har snackat lite med martin men om ni andra medresenärer undrar så är jag en glad 20-åring som siktare på att åka skidor och telisar!

Säsong i Österrike!
mholm sa:
Snomolnet sa:
Tjenare!

MvH
Peter
Hej Peter!

Vi har räknat med ungefär 25-30000:- beroende på hur mkt cola och godis man köper.
Nivån på åkningen, ja.. vi har alla två säsonger i bagaget och har åkt sedan barnsben. ja, du vet kanske vad jag menar!

Våran fysiska medelålder ligger på ca 25,3 år.

/Martin
Åldern låter bra,

blir man inte gammelman med sina 26. Skriv upp mig!!! Är klart med jobbet att jag kan säsonga nästa vinter.

Tillbaka
Topp