Säsong i St. Anton

freeride_nu

Aktiv medlem
Säsong i St. Anton
Jag och fyra kompisar har tänkt att säsonga i St Anton under 1999/2000.
Undrar om någon har lite bra tips på jobb, lägenheter, eller dylik som ni vill dela med er?

Säsong i St. Anton
Bodde i St:anton förra säsongen.
Åk inte dit alltför tidigt som jag gjorde (10 november). Liftarna öppnar 28 november så åk dit runt då om du inte vill ha ett seriöst jobb (men vem vill det).
Jobb kan annars vara lite klurigt.. man måste ha flyt.. men det kommer bara man har pengar att stanna ett tag. Boende är ännu svårare iaf nu.. dom bygger ny tunnel mm inför vm 2001 så massa byggnadsarbetare har lagt beslag på dom schyssta ställena..
Har ni bil prova pettnue, grannbyn.. där kan man bo billigt. Går skidussar dit oxå.

Cs där!

Säsong i St. Anton
Jag har bott i pettneu två vintrar. Det är okej billigare än st Anton och det går skidbussar fram och tillbaks.
Men man lär inte känna de andra bummarna i st Anton så bra man blir lite isolerad. Åkningen e grym. Stuben och rendel fram för allt, men zurs e också grymt efter en dump.
TIPS ta med en bil om ni kan när vädret suger finns det inte mycket att göra.

Säsong i St. Anton
Är det den Erik som bodde i Haus nånting? Du brukade hänga i Ladan.. jag bodde juh där. Andreas.. bodde med australiensarna å hocke å micke.
Ska du dit i år igen?
Det ska jag.. lätt.

Höres..

//Andreas

Tillbaka
Topp