Säsong i verbier 08/09.

  • Trådstartare Trådstartare car0l1ne
  • Start datum Start datum
C

car0l1ne

Guest
Säsong i verbier 08/09.
Funderar på och jobba en säsong i Verbier, och funderar på vad det är man måste tänka på,
Ska man söka jobb innan? Isf var?
hur mycket behöver man i startkapital?.
Fall det är någon som vart där en säsong skulle ja va glad om ja fick några råd.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp