C
car0l1ne
Guest
Säsong i verbier 08/09.
Funderar på och jobba en säsong i Verbier, och funderar på vad det är man måste tänka på,
Ska man söka jobb innan? Isf var?
hur mycket behöver man i startkapital?.
Fall det är någon som vart där en säsong skulle ja va glad om ja fick några råd.
Ska man söka jobb innan? Isf var?
hur mycket behöver man i startkapital?.
Fall det är någon som vart där en säsong skulle ja va glad om ja fick några råd.