Säsong - Kanada/USA?
Tja tja! Har tänkt dra och köra ca 3-4 månader i vinter med början någon gång i mitten av Januari. Frågan är bara var, funderar främst på USA och Kanada. Något som rekomenderas mer än det andra av dom två? Vill såklart ha riktigt sjysst åkning samt helt ok liv även när man inte är på berget. Whistler och Aspen t.ex. känns lite för exploaterat och dyrt. Ligger USA och Kanada lika till kostnadsmässigt? Är inte helt insnöad på just Kanada eller USA, utan annat går också bra, men de länderna känns mest aktuella för tillfället, kanske främst beroende på språket. Har inte tänkt jobba egentligen, om jag inte inser att jag har för lite pengar förståss. Om man ska jobba i Kanada behöver man ju arbetsvisum vilket jag är för sent ute för att skaffa, så det skulle bli svart isf, vilket jag iof inte har något problem med.
Lite sköna tips på orter vore hur grymt som helst, är väldigt kluven om vart jag ska åka så kom med tips! Snowboardsuget är på topp nu!! :D
MVH / Calle
Lite sköna tips på orter vore hur grymt som helst, är väldigt kluven om vart jag ska åka så kom med tips! Snowboardsuget är på topp nu!! :D
MVH / Calle