Säsong Verbier 2012/2013

Säsong Verbier 2012/2013
Det lutar åt att jag kommer ner i början på december. Stannar minst en månad, förmodligen längre.

Du (eller någon annan) råkar inte ha en soffa/säng över?

Säsong Verbier 2012/2013
Jag tænkte åka dit i mitten av december. Mina vapendragare ansluter i børjan av januari. Søker också efter boende før fullt. och jobb också. Det blir en bra sæsong har jag på kænn! :)

Säsong Verbier 2012/2013
Tjenare!

Mitt boende i Verbier tar slut 9 feb och jag behöver en ny sovplats fram till 16/3. Ingen som har plats över för en 24 årig kille som bara vill hoppa klippor och köra lössnö?

Jonas

Säsong Verbier 2012/2013
Hej!

Jag och flickvännen skall ner och göra en (halv)säsong i Verbier från februari till april, skall bli kul!
Jobb var oväntat lätt att få, jag skall jobba som skidlärare på en skola i byn, flickvännen skall jobba på ett hotell.

Boende, däremot, inte lika lätt. Vi har ringt på allt som kommit upp på verbinet.com och verbier.ch (med rimlig prisnivå, då, helst under 1500 chf/månad.) Är det någon som har några insidertips på var man skall leta, eller till och med har ett rum över för slutet på säsongen? Att bo nere i dalen på rimligt avstånd från le Chàble är inga problem.

Hoppas vi ses i snön!

Säsong Verbier 2012/2013
Fortfarande ingen som har en plats över i er boende från 9 feb och 4-5 veckor frammåt?? PS. Torsdagar är pannkaksdagen, då gräddas det mängder av dem ^^

Tillbaka
Topp