Säsonga 07/08

Phille1588

Ny medlem
Säsonga 07/08
Tja,,

Jag är en kille på 19 år från Strömstad och jag är sjukt sugen på att komma iväg upp till Åre nu när skolan är över. Jobbar på att fixa arbete men boendet är också akut.
hoppas någon har möjlighet att hyra ut någon bädd eller är villig att gå ihop om ett rum. För mig spelar det inte så stor roll hur boendet blir. boendet skulle då innebära December månad fram till April månad

Hör gärna av er om ni har något att erbjuda.

Tack på förhand /Philip

Säsonga 07/08
aha,, mm jag har också tänkt på det och det hade nog varit en bra lösning.
tack för tipset!,, men om det är någon annan som är sugen på att få en extra rumskamrat så meddela gärna även om jag skall försöka fixa eget genom skistar.
/philip

Säsonga 07/08
Phille1588 sa:
aha,, mm jag har också tänkt på det och det hade nog varit en bra lösning.
tack för tipset!,, men om det är någon annan som är sugen på att få en extra rumskamrat så meddela gärna även om jag skall försöka fixa eget genom skistar.
/philip
Lite tips för dig, hittade detta på skistars startsida nere i vänstra hörnet:
"Säsongsjobb 07/08 Jobba på någon av våra destinationer i vinter! Ansökningsformulär hittar du här på skistar.com från och med 1 aug. Sista ansökningsdag är 1 sep och intervjuperioden är 17-23 sep."

http://www.skistar.com/svenska/

Säsonga 07/08
kom ihåg bara att jobb på skistar är svårt att få. ifjol sökte runt 2000pers 200platser om jag inte kommer ihåg helt fel. så lita inte på att få jobb och boende med skistar, leta på själv istället.

Säsonga 07/08
Phille1588 sa:
Tja,,

Jag är en kille på 19 år från Strömstad och jag är sjukt sugen på att komma iväg upp till Åre nu när skolan är över. Jobbar på att fixa arbete men boendet är också akut.
hoppas någon har möjlighet att hyra ut någon bädd eller är villig att gå ihop om ett rum. För mig spelar det inte så stor roll hur boendet blir. boendet skulle då innebära December månad fram till April månad

Hör gärna av er om ni har något att erbjuda.

Tack på förhand /Philip
Tja phille

Häng med till Kanada istället vettja:))

Mvh Johannes H

Säsonga 07/08
ohoho,, nej nu skall det bli ett Svenskt fjäll för första gången i livet.
Norge och Frankrike har varit kul men man måste få åka skidor på
svensk mark också.

Åre är väl det bästa stället i Sverige om man vill säsonga
och få båda skidåkning, jobb, fest och ha kul samtidigt?

Säsonga 07/08
Hej!
Någon som säsongat i Hemsedal för skistar? Har skickat in min ansökan för några dagar sedan. Hittar dessvärre ingenting om hur lång tid det dröjer innan man får svar om man får komma på intrevjuv eller inte. Någon som vet ungefär?

Säsonga 07/08
Har sökt hemsedal ja me. Nu är vi iförsig i fel forum så forumpolisen kommer väl snart, men, jag har hört ( hoppas jag har fel) att man åker till hemsedal för intervjuv, hoppas jag har hört fel. Annrs blire en jääävla massa bilkörning, jag har kört till hemsedal förr o de va långt. Känns ganska overkill bara för en intrevjuv. Hemsedal är en rolig kulle dock!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp