samanthashilling
Ny medlem
Säsonga i de svenska fjällen 10/11?
Heej hallåå
Jag hade tänkt höra mig runt vilka som sökt till Hemsedal och om det är någon fler som ska dit på intervjuden 17e?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var du på intrevju i Örebro? Eller har du jobbat på Kläppen tidigare?Jeansmannen sa:Det blir fa-an säsong! Kläppen som skidlärare!
Jag ska till Hemsedalsamanthashilling sa:Heej hallååJag hade tänkt höra mig runt vilka som sökt till Hemsedal och om det är någon fler som ska dit på intervjuden 17e?
Jag var på intervju i Örebro, så jag fick det direkt. Har inte säsongat något innan så det blir första gången för migHoneyqute sa:Var du på intrevju i Örebro? Eller har du jobbat på Kläppen tidigare?Jeansmannen sa:Det blir fa-an säsong! Kläppen som skidlärare!
Jag ska kanske jobba på Kläppen som skidlärare och vill gärna höra lite om hur det är att jobba som skidlärare på Kläppen![]()
Okej, men då kanske vi ses, fick också jobb på KläppenJeansmannen sa:Jag var på intervju i Örebro, så jag fick det direkt. Har inte säsongat något innan så det blir första gången för migHoneyqute sa:Var du på intrevju i Örebro? Eller har du jobbat på Kläppen tidigare?Jeansmannen sa:Det blir fa-an säsong! Kläppen som skidlärare!
Jag ska kanske jobba på Kläppen som skidlärare och vill gärna höra lite om hur det är att jobba som skidlärare på Kläppen![]()
![]()
kul! ja jag var där i tisdags, den 7:e. ja sett varann måste man ju gjort!Honeyqute sa:Okej, men då kanske vi ses, fick också jobb på KläppenJeansmannen sa:Jag var på intervju i Örebro, så jag fick det direkt. Har inte säsongat något innan så det blir första gången för migHoneyqute sa:Var du på intrevju i Örebro? Eller har du jobbat på Kläppen tidigare?
![]()
Har dock inte riktigt bestämt mig än..
Var du på intervjun i tisdags? För isåfall kanske vi sågs![]()
Lite nyfiken på vilket datum lindvallen ringde till dig Honeyqute.Honeyqute sa:Intervju måste du åka på.Elin871 sa:Jag väntar fortfarande och jag behöver svar nu!
Är det inte säkert att man behöver åka på intervju? Och när får man reda på det?![]()
Tandådalen/Hundfjället är klara med vilka som ska upp tror jag eftersom sista anmälningsdag för intervju är imorgon.
Åre är klara eftersom de hade sista anmälningsdatum till intervjun den 8.
Trysil är inte klara, jag fick besked idag.
Lindvallen vet jag ej, men jag fick besked morgonen efter ansökningarna var inskickade så de var snabba och borde vara klara.
Kläppen är redan inne på sina intervjuer så de är klara.
Sen vet jag inte mer, men hoppas det gav dig några svar![]()
Lindvallen ringde mig morgonen efter sista ansökningsdagen dvs. 2 september.Niero sa:Lite nyfiken på vilket datum lindvallen ringde till dig Honeyqute.Honeyqute sa:Intervju måste du åka på.Elin871 sa:Jag väntar fortfarande och jag behöver svar nu!
Är det inte säkert att man behöver åka på intervju? Och när får man reda på det?![]()
Tandådalen/Hundfjället är klara med vilka som ska upp tror jag eftersom sista anmälningsdag för intervju är imorgon.
Åre är klara eftersom de hade sista anmälningsdatum till intervjun den 8.
Trysil är inte klara, jag fick besked idag.
Lindvallen vet jag ej, men jag fick besked morgonen efter ansökningarna var inskickade så de var snabba och borde vara klara.
Kläppen är redan inne på sina intervjuer så de är klara.
Sen vet jag inte mer, men hoppas det gav dig några svar![]()
Hejhejsamanthashilling sa:Heej hallååJag hade tänkt höra mig runt vilka som sökt till Hemsedal och om det är någon fler som ska dit på intervjuden 17e?
Ska jobba som skidlärare i Lindvallen jag med, ska även gå SLAO kurserna, så vi ses där! : )barcamartin sa:Skidlärare i Lindvallen blir det för min del. Har dock inte åkt skidor på ett flertal år nu, får hoppas att det kommer tillbaka snabbt. Är ju annars snowboard för min del.
Någon annan här som också ska jobba som skidlärare i Lindvallen, och gå på SLAO kurserna v. 48-49?![]()
Låter fint det! Har du koll på hur länge kurserna varar? Över helgerna, eller hela veckorna? Glömde fråga när de ringde. Får väl info om det så småningom antar jag.carlzeta sa:Ska jobba som skidlärare i Lindvallen jag med, ska även gå SLAO kurserna, så vi ses där! : )
N-andersson sa:Jag gick slao förra året och det var under veckorna och helg också som jag minns det.
Ok, tack för den infon. Då går man miste om ett par tusen i löneinkomst där också ja. Det var väl själve fan ...JoakimHayland sa:SLAO kurserna brukar hållas i 7 dagar, räkna med helg, samt några kvällar också!