Säsonga i de svenska fjällen 10/11?

Heej hallåå :) Jag hade tänkt höra mig runt vilka som sökt till Hemsedal och om det är någon fler som ska dit på intervjuden 17e?

Skidlärare i Tänndalen för 12 året i rad....
Säsongat sedan 1998. Akta så ni inte blir fast för mot skidåkning och säsongar liv fins inga behandlings hem eller tolv stegs program....

Jeansmannen sa:
Det blir fa-an säsong! Kläppen som skidlärare!
Var du på intrevju i Örebro? Eller har du jobbat på Kläppen tidigare?
Jag ska kanske jobba på Kläppen som skidlärare och vill gärna höra lite om hur det är att jobba som skidlärare på Kläppen :)

samanthashilling sa:
Heej hallåå :) Jag hade tänkt höra mig runt vilka som sökt till Hemsedal och om det är någon fler som ska dit på intervjuden 17e?
Jag ska till Hemsedal :) har sökt skidskolan! vad har du sökt?

Åhå :) Jag har sökt barnpassning, man tar hand om barnen medans föräldrarna är i backen och åker. Lite som dagis ungefär skulle jag tro :) Ska du flyga dit?

Honeyqute sa:
Jeansmannen sa:
Jag ska kanske jobba på Kläppen som skidlärare och vill gärna höra lite om hur det är att jobba som skidlärare på Kläppen :)
Jag var på intervju i Örebro, så jag fick det direkt. Har inte säsongat något innan så det blir första gången för mig :)

Jeansmannen sa:
Honeyqute sa:
Jeansmannen sa:
Jag var på intervju i Örebro, så jag fick det direkt. Har inte säsongat något innan så det blir första gången för mig :)
Okej, men då kanske vi ses, fick också jobb på Kläppen :)
Har dock inte riktigt bestämt mig än..
Var du på intervjun i tisdags? För isåfall kanske vi sågs :)

Honeyqute sa:
Jeansmannen sa:
Honeyqute sa:
Okej, men då kanske vi ses, fick också jobb på Kläppen :)
Har dock inte riktigt bestämt mig än..
Var du på intervjun i tisdags? För isåfall kanske vi sågs :)
kul! ja jag var där i tisdags, den 7:e. ja sett varann måste man ju gjort!

Sådär ja, blir en intervju för Lindvallen också. Trodde att det var kört, men idag blev jag uppringd. Jag stod som reserv och tydligen hade någon tackat nej till intervju. Någon som ska på intervju i Örebro på onsdag?

Honeyqute sa:
Elin871 sa:
Jag väntar fortfarande och jag behöver svar nu!

Är det inte säkert att man behöver åka på intervju? Och när får man reda på det? :)
Intervju måste du åka på.
Tandådalen/Hundfjället är klara med vilka som ska upp tror jag eftersom sista anmälningsdag för intervju är imorgon.
Åre är klara eftersom de hade sista anmälningsdatum till intervjun den 8.
Trysil är inte klara, jag fick besked idag.
Lindvallen vet jag ej, men jag fick besked morgonen efter ansökningarna var inskickade så de var snabba och borde vara klara.
Kläppen är redan inne på sina intervjuer så de är klara.
Sen vet jag inte mer, men hoppas det gav dig några svar :)
Lite nyfiken på vilket datum lindvallen ringde till dig Honeyqute.

Niero sa:
Honeyqute sa:
Elin871 sa:
Jag väntar fortfarande och jag behöver svar nu!

Är det inte säkert att man behöver åka på intervju? Och när får man reda på det? :)
Intervju måste du åka på.
Tandådalen/Hundfjället är klara med vilka som ska upp tror jag eftersom sista anmälningsdag för intervju är imorgon.
Åre är klara eftersom de hade sista anmälningsdatum till intervjun den 8.
Trysil är inte klara, jag fick besked idag.
Lindvallen vet jag ej, men jag fick besked morgonen efter ansökningarna var inskickade så de var snabba och borde vara klara.
Kläppen är redan inne på sina intervjuer så de är klara.
Sen vet jag inte mer, men hoppas det gav dig några svar :)
Lite nyfiken på vilket datum lindvallen ringde till dig Honeyqute.
Lindvallen ringde mig morgonen efter sista ansökningsdagen dvs. 2 september.
Skickade in ansökan kvällen 1 september så de var rätt snabba..

samanthashilling sa:
Hejhej:)

Jag ska till Hemsedal på intervju nu i helgen, har också sökt barnpassning:) Jag tror att det kommer bli jättekul!
Har du jobbat i fjällen tidigare? eller känner du någon som gjort samma grej?
Vore kul att veta hur det är!

För mig blire skidskola i Hemsedal i Vinter.. Vilka andra har fått jobb där(hemsedal)? Ses i december...
Jää Jää

Har blivit erbjuden ett jobb i Stöten som receptionist. Någon som har erfarenhet av det sedan tidigare? Eller som har varit och jobbat en säsong i Stöten och vill berätta lite om hur det är? Har hört att det ska vara lite "instängt" i Stöten, stämmer det? Tänkte eftersom det ligger en bit ifrån själva Sälen, så blir det lite avskilt gentemot resten.

Skidlärare i Lindvallen blir det för min del. Har dock inte åkt skidor på ett flertal år nu, får hoppas att det kommer tillbaka snabbt. Är ju annars snowboard för min del. ;)

Någon annan här som också ska jobba som skidlärare i Lindvallen, och gå på SLAO kurserna v. 48-49? :)

barcamartin sa:
Skidlärare i Lindvallen blir det för min del. Har dock inte åkt skidor på ett flertal år nu, får hoppas att det kommer tillbaka snabbt. Är ju annars snowboard för min del. ;)

Någon annan här som också ska jobba som skidlärare i Lindvallen, och gå på SLAO kurserna v. 48-49? :)
Ska jobba som skidlärare i Lindvallen jag med, ska även gå SLAO kurserna, så vi ses där! : )

För mig blir det Kläppen i vinter =) Fått jobbet i shopen ! Någon runt göteborgs området som ska jobba där i vinter ? själv bor jag i Trollhättan

carlzeta sa:
Ska jobba som skidlärare i Lindvallen jag med, ska även gå SLAO kurserna, så vi ses där! : )
Låter fint det! Har du koll på hur länge kurserna varar? Över helgerna, eller hela veckorna? Glömde fråga när de ringde. Får väl info om det så småningom antar jag.

jäklar vad folk som ska säsonga, fy tusan vad kul! :D jag bestämde mig precis för Lindvallen och längtar som en tok. ska jobba på Fjällbagarn! hoppas vi ses :D

jo det blir en del :) själv blir det ännu en säsong. svårt att sluta när det är så underbart. Åker upp till Åre imorgon igen och väntar på att snön ska hitta neråt dalen mer. syns där!

Tillbaka
Topp