säsonga i österike

pernillah

Ny medlem
säsonga i österike
Hej!

Har tänkt åka ner och säsonga i Österike nu i december, men kan inte bestämma mig vart jag ska! Någon som kan ge lite tips på bra ställen? Det är min första säsong så jag är väl inte så insatt och behöver alla bra tips jag kan få!
Och hur får man tag i boende (lägenhet)??
 
säsonga i österike
Jag har bara varit i Saalbach men kan säga att det e ett grymt ställe att säsonga på och jag ska nog ner dit den här säsongen också. Grymt trevlig stad med en stor central gågata, grymt off-pist eftersom de flesta turister bara är där för att åka pist är det orört länge! Lättast att fixa boende är nog att söka jobb först så fixar alltid dom med boende...maila om du har frågor!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp