Säsonga i Revelstoke 2012/2013

Tjena!
Jag har planer att dra till rev i mitten/slutet av januari och stanna till slutet av april. Någon som har plats över i något boende? Har gjort 3 säsonger tidigare i bla. Japan.
Ha de gött!

Jag letar just efter boende! Är ganska sent ute då jag inte visste om jag kunde göra en säsong 2012/2013 men om det fortfarande är några andra som har platser kvar eller vill styra ihop något boende så vore det toppen! :)

- John

Hej!

Jag har planerat att åka själv till Revelstoke i slutet av februari och stanna ca en månad. Dock har jag en liten fundering, var flyger man ifrån, Kelowna eller Calgary? Hur tar man sig lättast till och från flygplatserna? Har sökt på greyhound.ca men jag hittar bara tidtabeller från Calgary (stad) och Kelowna (stad), som jag tolkar det iaf. Är det ngn som vet hur man går till väga, finns det ngt annat sätt? Gärna kollektivtrafik, man måste ju tänka på miljön och plånboken.

Sen så var det ju det där med boendet, samesun låter ju som det bästa allternativet?! Eller är det kanske ngn vänlig själ som har en plats över i ngt boende perioden 24feb-20mar?

/Marcus

Tjena!
Vi är 2 killar som fortfarande letar boende i Revelstoke för säsongen :/ Vi ska vara där från 16 Januari till 1 April.
Har kollat the stoke list varje dag men tycks inte få nå napp. Någon som möjligtvis har plats åt oss någonstans? eller kanske har några tips om vart man skulle kunna söka boende?

Tack på förhand o hade gött!

Hallå folkens!

Nu har jag tröttnat på Vancouver och tänkte ta mig bortåt Revelstoke för att få känna på lite riktigt puder!
Är det någon eller några som behöver fylla ut sitt boende eller vet någon som har en plats över?

Jag har ingen bestämd tid jag tänkt vara där utan kan i stort sett ta vad som helst.

Självklart är jag en ovanligt trevlig person med alla fantastiska personliga egenskaper som kan tänkas för att få ett kollektiv att gå runt!

Om det finns någon därute som tycker att det kan verka intressant så kan ni antingen nå mig på Alexander@warstrom.se eller varför inte dra iväg ett SMS på 604 907 0047

Hemskt mycket tack
/Alex

Tillbaka
Topp