Säsonga i Romme!

Spa-rn

Ny medlem
Säsonga i Romme!
Jag ska denna vinter upp och säsonga i puderriket Romme. Jag har fått jobb på hamburgerian och undrar om något har något tips på boende. Jag har redan köpt säsongskort och puderlagg så det ska bli skit(d)fett. Jag har själv aldrig varit i romme utan bara fått tips av kurskamrater. Kan någon berätta något om Romme hemsidan beskrev så dåligt. Är det mycket puder,långa backar,bra drag osv?

Säsonga i Romme!
Nej men sluta vara så oseriösa nu, Romme är ett ultimat ställe att säsonga på!
Bra backar, både för carvare och parkåkare. Helt okey off-pist med enorma möjligheter. Det var väl där Jacob Wester blev upplapad i bryggan om jag inte minns fel?

Utelivet är ju grymt det med, kanske inte riktigt samma klass som i Åre men helt okey. Mycket aktiviteter att syssla med efter backen stängt, bowlinghall, klätterhus, ett äventyrsbad m,m. Kör hårt och lycka till, du kommer garanterat få en toppensäsong i Romme!

Säsonga i Romme!
Jag har hört att Romme är Sveriges enda åretrunt-öppna anläggning. Snöfall som i Japan typ.

Senast ändrad:
Säsonga i Romme!
romme duger, inte så bra om man verkligen satsar helt seriöst på sin åkning, men helt okej om man åker bara för det är kul och kör lite lätta trick eller är nybörjare :)

Säsonga i Romme!
HAHAHAHAHAHAHA fyfan va jag höll på att dö när jag kollade rubriken!

romme är sjukt bra, har vart där med klassen när jag var liten, aldrig fått så myceke powpow som där

Säsonga i Romme!
jeppenator sa:
HAHAHAHAHAHAHA fyfan va jag höll på att dö när jag kollade rubriken!

romme är sjukt bra, har vart där med klassen när jag var liten, aldrig fått så myceke powpow som där
Du nämner att Romme är sjukt bra? Vad menar du specifikt med det,vad är bra??

Tillbaka
Topp