Säsonga i St. Anton 06/07

Jins

Ny medlem
Säsonga i St. Anton 06/07
Hej! Jag vet att det är ett tag till.. men går sista året på gymnasiet nu och är sjukt sugen på att säsonga! Någon annan som planerar på att säsongarbeta vinten 06/07? Vi är två killar från skåne, jag jibbar och min kompis åker bräda, vi föredrar parken. Någon som har tips om boende och arbete och sådant? info uppskattas!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp