säsonga i St Anton 10/11

säsonga i St Anton 10/11
Vi är två killar som ska jobba på KK denna säsong och letar boende för fullt. Är det någon som har tipps på boende från sista januari så är vi grymt taggade!

säsonga i St Anton 10/11
Kom hit igår, ska börja leta jobb imorgon, har boende på gruber fram tills 22 och tycker att det borde lösa sig tills dess. Någon som har något tips angående jobb? :) Hade varit guldvärt!

säsonga i St Anton 10/11
Anton it is! Som många andra är det boendeknas deluxe just nu, jul och nyår är helt knökat.. I januari har vi nog inga svårigheter alls att hitta nått. Åker ut på gatan på fredag, självklart kommer vi att hitta nått, det löser sig alltid. Men det händer ju att folk hittar nått som inte passar dem, för stort, för litet, finns en massa anledningar, vi är på nästan vad som!
Alla hjälper alla, deal? Ett golv över jul och nyår till två skånepågar hade varit awesome!
/Fellan +436645546326

säsonga i St Anton 10/11
Jag åker ut på gaten nu på Lördag så jag blir grymt glad om någon har ett rum, en säng eller ett golv ledigt. Hela säsongen eller ett tag, spelar ingen roll. Jobbar, är lätt att ha å göra med och allt såntdär positivt!

Skicka mig isåfall ett PM här eller ring mig på 0046760196205, bitte danke

säsonga i St Anton 10/11
God jul då!!! någon som ska med och åka lite imorn? kommer väl vara vid rendl vid 1030-1100..
carl
0043 6812 05 34 108
andreas
0043 6818 37 01 495

Snowblog.andreasekman.com

säsonga i St Anton 10/11
ngn som behöver lite extra jobb? jobbet börjar redan ikv och 3-4 dagar framöver och man har chans på att få jobba mer! man är diskare på en resturang i Stanton.

ring mig innan kl 1900 för att du ska få jobbet!

+46707815800

/bandgren

säsonga i St Anton 10/11
Ledigt jobb och boende!

Vi ar tva tjejer som bor i en lagenhet relativt centralt dar det finns tva platser lediga och vi soker darfor 2 room mates Ni kan jobba av hyran och aven tjana extra pengar.

Platserna finns lediga i princip omgaende sa slang ivag en mail till madde_917@hotmail.com om ni ar intresserade!

säsonga i St Anton 10/11
Tenkte komme ned til St. Anton nå på mandag, tenker å bli ut februar. Har ikke lyktes finne noe billig bosted..
Vi er to stk.

Noen som har noe tips? eller er alle billige steder tatt av folk som gjør sesong?

/Ove

säsonga i St Anton 10/11
Tänkte fråga någon av er som är i st anton redan, vad kostar ett liftkort för 3 veckor exakt? skulle vara skönt att veta :P

säsonga i St Anton 10/11
Hejsan!

2 grabbar som just kommit fram till St. Anton. Letar boende för fullt, finns det nagra bäddar nanstans?
Allt är av intresse. Sa länge vi kan börja aka skidor sa funkar allt!

+46763482448
+46706672937

Snälla hjälp oss!

säsonga i St Anton 10/11
Hej alla glad och ni andra.
Jag har ett liftkort till salu. Det är betalt för hela säsongen men killen som använde det har dragit tillbaks till Sverige. Maila mig på walbergpontus@hotmail.com

Peace!

säsonga i St Anton 10/11
Hei, ska nedover på lørdagen, lurte på ossen forholdene ser ut. noen som kan gi en snow report, hadde vi blitt veldig glade.

-Thor

säsonga i St Anton 10/11
Hei, vi er en gjeng som skal nedover på lørda og lurer svært på ossen forholedene ser ut der nede nå. hadde vært fett om noen kunne gi oss en vær rapport fra st anton og områdene rundt.

-Thor

säsonga i St Anton 10/11
Tja!
Vi är två killar som äger boende här i st anton, vi har 6 bäddar så 4st lediga, bor centralt, och ni kan stanna till säsongens slut.
Ingen betalning behövs, då vi själva inte betalar för det heller, men vi hade dock kunnat behöva en hemresa till Sverige vid säsongens slut!

Tack!

säsonga i St Anton 10/11
Kom och jobba på ulmer hutte. Tiderna är ca 1130 - ca 15. Man får käk när man slutar och man behöver inte jobba alla dagar i veckan. Vi som jobbar där behöver avlastning så sväng förbi och snacka med dom ffs.

säsonga i St Anton 10/11
Vi är två tjejer som söker boende i st anton så snabbt som möjligt, vi blir glada för alla tips som finns.

Det är lättast att nå oss via telefon;

Katarina - +436803340360

Anne - +436803340951

Tack!

säsonga i St Anton 10/11
vike22 sa:
Tja!
Vi är två killar som äger boende här i st anton, vi har 6 bäddar så 4st lediga, bor centralt, och ni kan stanna till säsongens slut.
Ingen betalning behövs, då vi själva inte betalar för det heller, men vi hade dock kunnat behöva en hemresa till Sverige vid säsongens slut!

Tack!
Tjena!
Har skickat ett PM till dig angående boendet!
Svara gärna på det eller här, bara så man vet. Är riktigt intresserade!
Hoppas inte det är för sent dock! :)

Peace
Hannes

säsonga i St Anton 10/11
Jag och en polare tänkte köra ner till St. Anton den 4e eller 5e feb. Vi har en plats ledigt i bilen om någon behöver lift och kan betala sin del av bensinen. Vi kör från Skåne så om du vill bli upp hämtad så hade Malmö varit soft!

Frid

Tillbaka
Topp