Isberg
Ny medlem
Säsonga i St Anton / Jobb & Boende..??
Tja!
Vi är 3-4st rookies som ska ner till St Anton denna vinter och säsonga, tänkte bara höra om ni har nån värdefull information gällande boende,resa,jobb el. dylikt...
Finns det mycket jobb om man åker ner i mitten av november?
Tack på förhand
/Mvh Martin
Vi är 3-4st rookies som ska ner till St Anton denna vinter och säsonga, tänkte bara höra om ni har nån värdefull information gällande boende,resa,jobb el. dylikt...
Finns det mycket jobb om man åker ner i mitten av november?
Tack på förhand
/Mvh Martin