Säsonga i St Anton / Jobb & Boende..??

Isberg

Ny medlem
Säsonga i St Anton / Jobb & Boende..??
Tja!

Vi är 3-4st rookies som ska ner till St Anton denna vinter och säsonga, tänkte bara höra om ni har nån värdefull information gällande boende,resa,jobb el. dylikt...

Finns det mycket jobb om man åker ner i mitten av november?


Tack på förhand

/Mvh Martin
 
Säsonga i St Anton / Jobb & Boende..??
fan vad jobbigt med folk som upprepar sig
och då menar jag inte martin

vad fan gör det om samma grej tjatas igen?

Om du åker ner i mitten av november så ska det inte vara några problem. Ska själv åka dit då.

Boende ingår ofta i jobbet.
Billigast blir (iaf för oss skåningar) att köra ner.

MvH
henke
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp