Sockerkonny
Ny medlem
Säsonga i Val thorens
Vi är fyra killar som hade tänkt åka att ner till val thorens nu till vintern. Vi skulle uppskatta lite tips om hur man tar sig ner på bästa billigaste sätt, hur jobbchangserna ser ut och om hur man ska göra med boendet. Alltså vart och hur det är lättast att skaffa jobb, vilka som är schyssta och vilka man skall undvika om det nu finns några sånna. Om det kanske är bra att försöka söka hemifrån o.s.v. Tips uppskattas!