säsonga

Jeenyus

Medlem
säsonga
skall kanske säsonga i alperna(vet dock inte vart ännu, har vart på en del ställen men har inte bestämt om jag ska testa nåt nytt eller ta nåt av de ställen jag har vart) denna säsong.

nån som har några tips o trix?
hur mycket cash behöver man?
jag har tänkt att småknega lite där nere. kanske 2-3 ggr i veckan max. räcker det med ca 30000 att ha med sig innan?

ps. det bör vara ett ställe med fin park.

/peace out

säsonga
Sitter i samma båt, har sagt up mig från jobbet lagomt till säsongen börjar.. tänkte sälja kärran och ta med mig 50k.. Det ska fan räcka om jag så ska banta sista månaden.. Anton kanske, eller nån annat trevligt ställe. Är det nån som vet hur parken är i Anton, finns den ens?

säsonga
LawndartGustav.
bra då vet vi.
du har inte hört talas om Avoriaz?
och ja, jag vet att alperna inte har hög standard på parker, men det finns vissa ställen du vet som har fina saker, och om nån har något tips så är jag tacksam för det.
om du inte har nåt vettigt att säga så knip.
tack.

säsonga
Om du är inne på att bara köra rails så har Engelberg en mycket fin railpark att leka i. Tyvärr så har dom inte vett nog att bygga några hopp att matcha railsen med men det brukar dyka upp en jävligt stor quarterpipe framåt februari.

säsonga
haha, ledsen då, men vill du åka park så finns ju USA o canada ! klart D finns parker i alperna men dom håller aldrig standard under längre tid o är inte underhållna på samma sätt, dessutom inte lika mkt folk som taggar än när man åker... men nog kan man hitta några kul parker, tyvärr ofta i ställen som knappt har några säsongare (fransmän o tyskar räknas inte =) )

säsonga
om du funderar på st Anton kan jag informera om att Lech (grannområdet) har en fin park...Lech ingår i samma liftkort som St Anton...området kallas Arlberg...

jag undrar också lite som du...hur mycket cash man behöver, hur man fixar jobb / boende och sånt...hoppas nån som vet orkar svara..

peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp